۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 687007

حضور گسترده و وسیع مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان از این واقعیت دارد که مردم از یک طرف محبت خود را نسبت به سردار سلیمانی ابراز و از طرف دیگر خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکایی‌ها بیان کردند و این به معنای آشکار شدن یک واقعیتی است که دنیای غرب و رسانه‌های آن سعی در مخفی کردن آن داشتند.

این حضور گسترده در واقع نشان از مکنونات قلبی مردم دارد، علاقه‌مندی نسبت به جهاد، مبارزه با صهیونیسم، آمریکا و... در مردم وجود دارد.

کار آمریکا جنایت بزرگی بود؛ چون مردی که نماد آزادی و مبارزه با استعمار غربی و جنایات صهیونیست و داعش بود را ترور کرد.

آن‌ها برای چنین جنایت بزرگی ناگزیر به توجیه هستند تا خود را به نوعی بی‌گناه نشان دهند و از سوی دیگر تلاش شد که مردم برخی کشورها را از این اتفاق خوشحال نشان دهند و با تصاویری از عده بسیار قلیلی می‌خواستند بگویند کارشان درست بوده است! اما حقیقت این است که با این کار بیشتر جنایتشان را بزرگ کردند.

سردار سلیمانی نماد حرکتی است که پس از 100سال استعمار کشورها و سرکوب توسط جریان سلطه، مبارزه و مقاومت را به سرانجام می‌رساند و پیروز می‌شود، طبیعتاً ترور چنین شخصیتی سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم می‌شود و دلالت بر این دارد که آن‌ها برای توجیه خود وارد عرصه دروغ‌پردازی شده‌اند.

عراق به این عده قلیل خلاصه نمی‌شود و نزدیک به 40 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند. صحنه‌های اربعین و عاشورا و ... در این کشور نشان‌دهنده جایگاه اسلام، ایران و ایرانی در این کشور است.

آنچه در اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان به نمایش درآمد در حقیقت نمایانگر واقعیاتی است که تاکنون دنیای غرب آن را کتمان می‌کرد و این باور را ایجاد کرده بود که چنین واقعیتی وجود ندارد که پیوندی میان سردار سلیمانی با مردم و مردم با انقلاب و نظام وجود دارد.

 در حقیقت صحنه حضور گسترده مردم در این چند شهر برای مراسم تشییع سردار سلیمانی رسانه‌های غربی را بی‌اعتبار کرد و آن روز، روز علنی شدن مکنونات قلبی مردمی بود که دلشان برای مبارزه با صهیونیست و نابود کردن ظلم می‌تپید.

واقعیت دیگری که وجود دارد، این است که نقشه‌های ترامپ و آمریکا در حد اعجاز و معجزه الهی نقش بر آب شد؛ چراکه هیچ تحلیلگر و کارشناسی چنین حضور گسترده‌ای از مردم را چه در عراق و چه ایران برای این مراسم پیش‌بینی نمی‌کرد و ترامپ هم نمی‌توانست تصور کند که چنین صحنه‌ها و حضوری آفریده می‌شود و نقشه‌هایش را از بین می‌برد؛ چراکه خودش هم با تحلیل‌های غلط وارد این عرصه شد و حالا هم هر چه تلاش می‌کند بیشتر در وضعیت وخیم انفعال قرار می‌گیرد. حمایت و معجزه الهی پشت این اتفاق سبب شد که به نام خدا شروع شود و به نام خدا از ناموس این مملکت دفاع کند و به نام خدا هم ادامه خواهد داشت و راه شهدا همیشه ادامه می‌یابد.

ما می‌بینیم که پرچم ایران و شمایل سردار شهید سلیمانی شاید برای نخستین بار در آمریکا برافراشته می‌شود و مردم آمریکا از این ترور ابراز نارضایتی کرده و خشمگین هستند. این اتفاقات به همین هفته و هفته‌های بعد هم خلاصه نخواهد شد و سید حسن نصرالله هم گفته است شهادت سردار سلیمانی سرآغاز و سرفصل یک شرایط جدید و پیدایش شرایط جدیدی است که آمریکایی‌ها تاب تحمل آن را نداشته و ناگزیر به پذیرش شکست خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.