رویداد "قیام قاسم" برای عرض ارادت هنرمندان رشته‌های مختلف هنری خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

برگزاری رویداد "قیام قاسم" از امشب در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در این رویداد ۵۰نفر از شاعران، هشت نفر از داستان نویسان، ۴۰نفر از هنرمندان تجسمی، هشت نفر از عکاسان و ۱۰نفر از هنرمندان نمایش و پنج گروه سرود آثار خود را ارایه می‌دهند.

میثم مرادی گفت: در نخستین شب از این رویداد هنری، هنرمندان بخش تجسمی از جمله نقاشان و خوشنویسان آثار خود را با موضوع شهید قاسم سلیمانی، رشادتهای او و مدافعان حرم در حوزه هنری به نمایش می‌گذارند همچنین شخصیت آن شهید در قالب محفلی دوستانه و هنری با سرودخوانی تبیین می‌شود.

وی افزود: در شب دوم، آثارهنرمندان عرصه نمایش بویژه مستندسازان که اثری در خصوص شهید سلیمانی یا مراسم تشییع پیکر آن بزرگوار تهیه کرده اند در این رویداد به نمایش در می آید.

مرادی گفت: پنجشنبه شب این هفته نیز محفل باشکوهی با حضور شاعران، داستان نویسان و عکاسان برگزار می‌شود، در این مراسم شاعران و داستان نویسان شعرها و داستانهای کوتاه خود در وصف آن شهید قرائت می کنند و همچنین نمایشگاهی از آثار عکاسان در چند روز اخیر از مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی تهیه کرده اند که در محل نگارخانه اشراق واقع در حوزه هنری استان برپا می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: رویداد هنری "قیام قاسم" محفلی برای همه هنرمندانی است که دل در گرو شهید سپهبد سلیمانی دارند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.