مقامات آمریکایی با اشاره به وعده ایران مبنی بر انتقام سخت ترور سردار سلیمانی، به دنبال طرحی برای مواجهه با حمله سایبری ایران هستند.

تلاش آمریکا برای مواجهه با حمله سایبری ایران پس از ترور سردار سلیمانی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اینترتی هیل، سناتورهای کمیته امنیت و امور داخلی آمریکا روز سه شنبه در یک جلسه اطلاعاتی محرمانه مبنی بر احتمال تهدید سایبری آمریکا از سوی ایران دریافت کرد.

مقامات وزارت کشور آمریکا با ارسال این اطلاعات مدعی شدند، پس از ترور فرمانده سپاه قدس به دست پنتاگون احتمال حمله تلافی جویانه سایبری به مراکز و سازمان‌های آمریکا وجود دارد.

ران جانسون، رئیس کمیته امنیت ملی سنا پس از دریافت این اطلاعات و با اشاره به وعده ایران مبنی بر انتقام سخت گفته است احتمال وقوع حملات سایبری [از سوی ایران] وجود دارد. به همین منظور اتخاذ راهکارهایی برای مقابله با چنین حملاتی و ارائه طرحی در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

سازمان مقابله با حملات سایبری آمریکا پیشتر مدعی شده بود ایران سابقه استفاده از تاکتیک‌های سایبری را علیه مناطق و سازمان‌های آمریکا دارد. این سازمان پس از اعلام ایران مبنی بر انتقام سخت ترور سردار سلیمانی، آمادگی خود را برای مقابله با حمله‌های سایبری احتمالی ایران افزایش داده است.

در پی ترور سردار سلیمانی، ایران اعلام کرد از آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور انتقام سختی می‌گیرد. به همین منظور بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را موشک باران کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.