معارفه فرهاد مجیدی با حضور نصفه و نیمه بازیکنان استقلال، مربیان و مدیران باشگاه صبح روز شنبه برگزار شد تا کاپیتان سابق آبی‌پوشان برای دومین بار به عنوان آلترناتیو یک مربی خارجی هدایت تیم را در دست گیرد.

سینا حسینی/

معارفه فرهاد مجیدی با حضور نصفه و نیمه بازیکنان استقلال، مربیان و مدیران باشگاه صبح روز شنبه برگزار شد تا کاپیتان سابق آبی‌پوشان برای دومین بار به عنوان آلترناتیو یک مربی خارجی هدایت تیم را در دست گیرد.

*غایبان درشت

هرچند بازیکنان تا پیش از اینکه جلسه معارفه تمام شود خود را به مجموعه انقلاب رساندند اما وریا غفوری و فرشید اسماعیلی همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد در این تمرین شرکت نکردند تا اعتراض خود را به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان از سوی هیئت مدیره باشگاه نشان دهند.

به نظر می‌رسد چنانچه بدقولی مدیران آبی تداوم داشته باشد فرهاد مجیدی همین ابتدای کار با بحران بزرگی رو به رو خواهد بود، روزبه چشمی، علی کریمی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، سید حسین حسینی نفراتی هستند که به صراحت اعلام کردند تا مادامی که حقوق و مطالبات آن‌ها پرداخت نشود حاضر به تمرین با استقلال نیستند.

* زمزمه‌های پنهانی

با این حال مدیران باشگاه استقلال تلاش کردند با شوخی و خنده‌های تصنعی فضای حاکم بر نخستین جلسه تمرین آبی‌پوشان زیر نظر سرمربی را به فضایی متفاوت تبدیل کنند اما ابهامات موجود در خصوص سرنوشت بازیکنان خارجی و بلاتکلیفی مبحث مدیرعاملی باشگاه سبب شد زمزمه‌های پنهانی در این جلسه به شدت حس شود. به ویژه که عضو تازه وارد باشگاه که گفته می‌شود با سفارش فرهاد مجیدی به مجموعه هیئت مدیره اضافه شده نیز در این مراسم حضور داشت اما خبری از قول مساعد برای پرداخت مطالبات از سوی او نبود و تنها خلیل زاده با بازیکنان حرف زد و به آن‌ها وعده داد خیلی زود حقوق آن‌ها واریز خواهد شد.

*اعتراض شوالیه

غیبت علی فتح الله زاده دیگر عضو هیئت مدیره استقلال نیز در این مراسم کاملاً بحث برانگیز شد به شکلی که برخی مدعی شدند او به نشانه اعتراض به بلاتکلیفی مسائل مدیریتی باشگاه در این مراسم حضور پیدا نکرده است و به این ترتیب به هواداران پیام داده که همچنان منتقد سیستم مدیریت کلان ناظر بر هیئت مدیره است.

*دیاباته می‌آید؟

در این بین بلاتکلیفی ادامه حضور شیخ دیاباته در استقلال هم مزید بر علت شده تا هواداران به شدت با نگرانی سرنوشت این بازیکنان و اخبار مربوط به حضور دوباره وی در تهران را دنبال کنند، گفته می‌شود همان‌طور که باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استرا به مشکل خورد حالا در پروژه پرداخت دستمزد دیاباته هم با مشکل مواجه شده است، با این تفاوت که هنوز بخش عمده‌ای از مطالبات این بازیکن پرداخت نشده اما استراماچونی بخشی از پولش را گرفت. همین مسئله موضوع جدایی قریب الوقوع وی را جدی‌تر از هر زمانی می‌کند.

با این وجود مباشری و امیری در مصاحبه‌های جداگانه تأکید کردند تا پایان هفته دستمزد این بازیکن و سایر نفرات به حساب آن‌ها واریز خواهد شد تا تمرینات تیم از روز شنبه با حضور تمام نفرات برگزار شود.

اما در همین حال گفته می‌شود دوهفته پیش بود خلیل‌زاده در یک نشست خصوصی به دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد که پول میلیچ پرداخت شده و قرار است پول دیاباته هم به حساب وی واریز شود. از دو هفته پیش تا زمان مخابره اطلاعات جدید از باشگاه استقلال اما هیچ مبلغی به حساب مهاجم بلند قامت استقلال واریز نشده است.

*مذاکره با پاتوسی

یکی از نفراتی که در حاشیه معارفه فرهاد مجیدی مورد توجه ویژه رسانه‌های خبری قرار گرفت بهرام امیری، مشاور سرپرست مدیرعاملی استقلال بود که مسئولیت امور نقل و انتقالات باشگاه را برعهده دارد، او درباره خبر احتمال پیوستن پاتوسی به استقلال گفت: ما با پنج بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم که از بین آن‌ها دو نفر را انتخاب می‌کنیم. یکی از بازیکنان پاتوسی است که در حال مذاکره با او هستیم. ما هم گزینه آسیایی و غیر آسیایی داریم که بهترینش را انتخاب می‌کنیم.

مشاور سرپرست مدیرعاملی استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اسامی‌ که به عنوان فهرست خرید استقلال مطرح هستند، درست است؟ گفت: هیچ‌کدام از افرادی که اسامی‌شان شایسته است، در فهرست فرهاد مجیدی نیستند.

*خلیل زاده: مدیرعامل استقلال نمی‌شوم

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات گفت: ما یک کمیته تشکیل دادیم و به آن مسئولیت دادیم. آقای بهرام امیری به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره دراین کمیته وظیفه دارند. ان‌شاءالله ظرف ۴۸ ساعت آینده تصمیمات این کمیته را به اطلاع شما می‌رساند. یک فهرست از سوی فرهاد مجیدی اعلام شده ولی من تا زمانی که این کمیته تصمیم‌گیری نکرده باشد، نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد استراماچونی از استقلال شکایت کند؟ بیان کرد: فکر می‌کنم درباره سریال استراماچونی بارها و بارها صحبت شده است. در مرحله آخر هم بنده، رحمان رضایی و علی خطیر به مذاکره پرداختیم. در حال حاضر با استراماچونی قطع همکاری شده و اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد را بعداً می‌گوییم.

او در پایان درباره مدیرعاملی‌اش در استقلال توضیح داد: تا این لحظه سرپرست باشگاه هستم و چون مدیرعامل مجموعه دیگری هستم نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم. مگر اینکه از آن مجموعه استعفا دهم و در استقلال مدیرعامل شوم. من متوجه نشدم که مصاحبه آقای علی‌نژاد چه چیزی بوده است. تا این لحظه سرپرست هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.