خراسان شمالی-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از برگزاری بزرگترین همایش بین المللی سرمایه گذاری استان در خرداد ماه سال آینده خبر داد.

بزرگترین همایش سرمایه گذاری خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری در نشست هماهنگی برگزاری همایش سرمایه گذاری استان اظهار، داشت: این همایش سرمایه گذاری ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه سال آینده در بجنورد با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.

قنبری افزود: اقدامات لازم برای دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از هم اکنون باید در دستور کار باشد و همچنین رایزنی های لازم با سرمایه گذاران داخلی برای انعقاد قرارداد قبل از برگزاری همایش انجام شود تا در روز همایش قراردادها منعقد و امضا شود.

وی ادامه داد: تاکید استاندار خراسان شمالی تهیه طرح های توجیهی اقتصادی با کمک ظرفیت های داخلی استان است بنابراین باید مراکز دانشگاهی استان پای کار بیایند.

قنبری با تاکید بر تهیه حداقل ۱۰۰ مجوز بی نام برای ارائه در همایش سرمایه گذاری، تصریح کرد: بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری هر کدام باید حداقل ۳۰ فرصت سرمایه گذاری را معرفی کنند.

وی مطرح کرد: مکاتبات لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی از مسیر وزارت امور خارجه انجام شود و همچنین رایزنی با کنسولگری هایی که مراودات بیشتری دارند به ویژه سرمایه گذاران فعال در استان های همجوار مورد توجه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.