خرم اباد-ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم اباد که تاکنون وعده های بسیاری را برای افتتاح و بهره برداری پشت سر گذاشته است حال به گام های پایانی نزدیک شده است.

 ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد یک گام مانده تا افتتاح

قدس آنلاین- گروه استان ها: هر چند قرار بود که این ورزشگاه زودتر از این به افتتاح و بهره برداری برسد اما هر بار به دلایل مختلف این وعده ها تکرار شد.

در همین حال استاندار لرستان بابیان اینکه این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت داشته است بیان کرد: استادیوم ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد با تکمیل خدمات زیرساختی، تا هفته دولت سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

سید موسی خادمی در  جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح استادیوم ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد گفت: ما به‌عنوان دستگاه‌های دولتی موظف هستیم زیرساخت‌ها را برای بهره‌برداری از پروژه‌ها آماده کنیم.
استاندار لرستان گفت:

 وی اظهار داشت:‌ فضای پروژه دهکده المپیک ۲۵۲ هکتار بوده که استادیوم ۱۵ هزارنفری آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است و تمامی فضاهایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزارنفری باید داشته باشد در این طرح اعمال‌شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و ۲۵ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و بهره‌برداری از آن نیاز است و دستگاه‌های خدمات رسان باید همکاری مطلوبی برای تأمین زیرساخت‌ها  و افتتاح مجموعه داشته باشند.

پایان کار در گرو تامین اعتبار

در حالی که استاندار لرستان از پایان و تکمیل این پروژه تا هفته دولت خبر می دهد اما معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ۱۵  هزار نفری خرم‌آباد نیاز است که در صورت تامین این رقم تا سال آینده افتتاح می شود.

محمدجعفر علیزاده  در حاشیه بازدید از این استادیوم  افزود:‌ این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با حجم بسیار سنگین فعالیت های عمرانی اجرا شده که کار اسکلت و ساختمان سازی آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون تجهیزات و روکاری طرح در دست اقدام است، ادامه داد: صندلی های استادیوم نیز خریداری شده که با انجام طرح نصب می شود.

وی بیان کرد: سه کار عمده شامل فضای سبز چمن، پیست تارتان و آسفالت برای مساحت بسیار زیاد پارکینگ ها  انجام نشده که فضای سبز باید در فصل مناسب صورت گیرد و پیست تارتان در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.