وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر اقلیم کردستان به بحث درباره حمله موشکی شب گذشته ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق پرداخت.

گفتگوی تلفنی پمپئو و بارزانی درباره انتقام سخت ایران
به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از دویچه وله، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور در گفتگویی تلفنی با مسرور بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان به بحث درباره حمله موشکی شب گذشته ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق پرداخت.
مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد پمپئو و بارزانی توافق کردند که از نزدیک در جریان تحولات منطقه باشند. مسرور بارزانی نیز در حساب توئیتر خود نوشت: صبح امروز در تماس تلفنی با مایک پمپئو، تحولات اخیر عراق مورد بحث قرار گرفت. من همچنین راه‌هایی را برای کاهش تنش‌ها و کنترل اوضاع پیشنهاد دادم. 
در پی اقدام تروریستی ناجوانمردانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، در حمله موشکی به فرودگاه بغداد، تهران اعلام کرد انتقام سختی در انتظار نیروهای تروریست آمریکا است. بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق و پایگاه آمریکا در اربیل را موشک باران کرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.