سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای از پوشش خبری اصحاب رسانه این استان در بازتاب جهانی مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مشهد قدردانی کرد.

بسیج رسانه خراسان رضوی از پوشش خبری تشییع پیکر شهید سلیمانی قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، در بخشی از این بیانیه آمده است: خدا  را شاکریم که در تجلی حماسه همبستگی مردم قدرشناس استان در تشییع پیکر سردار آسمانی در مشهد مقدس رسانه‌های خراسان رضوی نیز آینه صادقی شدند و این شور و شعور و شکوه حضور پرشمار امت بیدار و با بصیرت را بازتاب جهانی‌ داده و گواهی بر مردمی بودن رسانه‌ها بودند.

این بیانیه می‌افزاید: وظیفه شناسی و هم‌آوایی اصحاب رسانه و پوشش شایسته مراسم شکوهمند تشییع و اطلاع‌رسانی به‌هنگام و سریع  صدا و سیمای استان، خبرگزاری‌ها و ارباب جراید و مطبوعات و همچنین کانال‌های خبری پرمخاطب در خطه خورشید، همدلی بیشتر مردم را برانگیخت و نور حیات و روح معنوی تازه‌ای به کالبد جامعه و جریان مقاومت دمید.

در ادامه بیانیه آمده است: امید که در سایه سار ولایت و در تداوم‌ راه شهید سرافراز اسلام سپهبد سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و سایر همرزمانش استوار بوده و به برکت خون شهدا و این همدلی مقدس، انتقام‌ سخت از دشمنان اسلام به ظهور حضرت ولی عصر(عج)   منجر شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.