گرگان -جلسه معارفه رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان که قرار بود صبح امروز چهارشنبه برگزار شود با وجود حضور معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استان‌های سازمان برنامه و بودجه در گرگان به زمان دیگری موکول شد.

جلسه معارفه رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان به هفته آینده موکول شد

به گزارش قدس آنلاین؛ طبق اعلام قبلی قرار بود این مراسم امروز چهارشنبه برگزار شود اما دقایقی قبل از شروع مراسم با اعلام لغو معارفه، جلسه داخلی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با حضور زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استان های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گفته دهنوی مدیر حوزه ریاست رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، جلسه معرفی رییس جدید این سازمان هفته آینده برگزار خواهد شد.

پیش از این محمدولی روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان بود که ابتدای آذر امسال به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شد.

از آن زمان تاکنون خدیجه امینی استرآبادی سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان را برعهده داشت.

محد باقر نوبخت  معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی حکمی قدرت‌ الله عابدی را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان منصوب کرد.

عابدی ۵۱ ساله دانش آموخته رشته جغرافیای طبیعی و اقلیم شناسی در مقطع ارشد پیش از این در رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان فعالیت داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.