معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های عزاداری حرم مطهر رضوی در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

برنامه‌های عزاداری حرم رضوی در ایام فاطمیه تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) در خصوص ویژه برنامه‌های عزاداری حرم مطهر رضوی در این ایام اظهار کرد: هر سال در ایام فاطمیه زائران زیادی از اقصی نقاط کشور برای برپایی عزای فاطمی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، از این رو معاونت تبلیغات اسلامی برای این ایام برنامه متعددی را تدارک دیده است.

وی با اشاره به این‌که در این ایام در بیشتر رواق‌های حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی و مداحی دایر است، عنوان کرد: حجج‌الاسلام والمسلمین صدیقی، رضایی تهرانی و سعدی سخنرانانی هستند که در این ایام با موضوعات سبک زندگی از منظر حضرت زهرا(س) و شخصیت معنوی حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که برنامه‌های عزاداری حرم آغاز شده است، تصریح کرد: محوری‌ترین برنامه‌های حرم در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که نوبت اول از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۳ و نوبت دوم نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام آستان نیوز وی افزود: در این ایام در همه اماکن حرم مطهر رضوی مراسم عزاداری و مداحی برپا خواهد بود و ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) چون میثم مطیعی، جعفر ملائکه، عارف و احمد واعظی به مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همچنین ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های عربی و اردو در رواق‌های «دارالرحمه» و «غدیر» با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز تدارک دیده شده است.

شریعتی‌نژاد درباره برنامه ویژه بانوان تصریح کرد: در این ایام ویژه برنامه عزاداری فاطمیه برای خواهران تدارک دیده شده که در رواق‌های حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س) و دارالحکمه آغاز شده و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.