تلویزیون دولتی سوریه از دریافت اطلاعاتی مبنی بر آغاز تخلیه نیروهای تروریست آمریکایی از میدان‌های نفتی و گازی سوریه خبر داد.

انتقام سخت ایران، آمریکایی‌ها را از میدان‌های نفتی سوریه هم فراری داد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در غرب عراق، نیروهای تروریست آمریکایی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه در حالت آماده باش قرار گرفتند و به سمت پایگاه نظامی در نزدیکی مرز عراق حرکت کردند.

تلویزیون سوریه همچنین از دریافت اطلاعاتی مبنی بر آغاز تخلیه نیروهای تروریست آمریکایی از میدان نفتی العمر و میدان گازی کونوکو خبر داد و اعلام کرد سربازان تروریست آمریکایی در حال عزیمت به پایگاه نظامی در نزدیکی شهر الشداده در استان حسکه هستند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز صبح در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

یک مقام آگاه در اطلاعات سپاه با اشاره به حجم تلفات گسترده آمریکایی‌ها در حمله موشکی اعلام کرد دست‌کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.