کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش دقیق از حادثه تلخ منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

نماینده مردم کرمان خواستار بررسی دلیل حادثه درمراسم تشییع شهید سلیمانی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدرضا پورابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه عیادت از حادثه دیدگان مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان با اشاره به حادثه تلخ در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی , سردار شهید پورجعفری در کرمان افزود: این حادثه تلخ و ناراحت کننده بود که غم مردم ما را مضاعف کرد.  

وی بیان کرد: روز گذشته به همراه امام جمعه کرمان بعد از پایان مراسم سخنرانی میدان آزادی در مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی در ابتدای خیابان شریعتی با موجی از جمعیت مواجه شدیم که تعدادی بر زمین افتاده بودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرایطی را که از نزدیک شاهد بودیم نشان دهنده این بود که هماهنگی لازم برای تردد مسیر عبور انجام نشده و بخشی به دلیل بستن کوچه های منتهی به شریعتی و بخشی هم به خاطر نحوه تنظیم برنامه ای بود که شروع مرکز در میدان آزادی بود و حرکت معکوسی که جمعیت به سمت میدان می آمدند و خارج شوند که صحنه های دلخراشی را به چشم خودمان دیدیم.

وی تاکید کرد: در کنار جمعیت عظیمی که پیش بینی می شد به کرمان بیایند با توجه به استقبال هایی که در استانهای دیگر شاهد بودیم، انتطار می رفت  بر اساس حجم اطلاع رسانی ها اقدامات لازم صورت گیرد.

پور ابراهیمی افزود: قبل از مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت، در نامه ای از وزیر کشور درخواست کردیم استانهای معین را به کمک کرمان برای مباحث امنیتی و نظم بخشی و تجهیز امکانات بفرستند و انتظار بود وزیر کشور اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی  تصریح کرد: موضوع را به جد دپیگیر هستیم، با خانواده قربانیان دیدار خواهیم داشت، اما مطالبه جدی مردم است که موضوع دقیق مشخص شود و از استاندار و اعضای شورای تامین استان درخواست کردیم موضوع را دقیق و کامل به  مردم گزارش دهند که اگر کوتاهی و قصوری بوده پیگیری شود .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هفته آینده در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور جلسه ای جهت بررسی ابعاد این حادثه خواهیم داشت و گزارش ان را به اطلاع مردم می رسانیم و با پیگیری و بررسی ابعاد موضوع و در صورت قصور با این موضوع براساس ضوابط و مقررات پیگیری مباحث انجام شود.

وی با تسلیت این مصیبت وارده به خانواده های جانباختگان، برای این خانواده های داغدار از خداوند طلب صبر و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.