نمایش «زندگی با طعم خردل» به کارگردانی سعید نجفیان و به نویسندگی محمد غدیرزاده از امشب چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با مشارکت حوزه هنری در تماشاخانه سرو روی صحنه می‌رود.

«زندگی با طعم خردل» روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در راستای حمایت از آثار انقلابی و دفاع مقدسی در تولید نمایش «زندگی با طعم خردل» به کارگردانی سعید نجفیان و به نویسندگی محمد غدیرزاده مشارکت داشته است. این نمایش که متن آن در سیزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت برگزیده شده است، اجراهای خود را از امشب چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آغاز می‌کند.

در این نمایش یعقوب صباحی، علی یعقوب‌زاده، بهار کریم‌زاده، سپیده پهلوان‌زاده، سالار نجفیان، ملیکا اصلافی و حلما یعقوب‌زاده حضور خواهند داشت.

تماشاخانه سرو، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت‌الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

نمایش «زندگی با طعم خردل» به کارگردانی سعید نجفیان و به نویسندگی محمد غدیرزاده در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از ۱۸ دی‌ماه تا ۱۱ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.