مجلس در حال ارائه پیشنهاد طرحی برای الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع جنایت تروریستی اخیر آمریکا در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی است.

مجلس طرح دعوای حقوقی علیه آمریکا در مجامع عمومی را الزامی می‌کند

قدس آنلاین: محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقام سخت به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما آن اقدام قانونی را که می‌توانستیم انجام دهیم، انجام دادیم یعنی دایره تروریست تلقی شدن دولت آمریکا را از سنت‌کام به پنتاگون بردیم و عاملان و بانیان شهادت شهید سلیمانی را در این زمره گنجاندیم. این کار از جمله اقدامات خوبی بود که انجام شد. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: البته اقدامات حقوقی دیگری هم می‌توانستیم و می‌خواستیم انجام دهیم از جمله الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی که آن هم مدنظر است که انشاءالله مورد پیگیری قرار دهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: ما پیشنهاد الزام دولت و وزارت امور خارجه و همچنین قوه قضائیه را ارائه کرده‌ایم و موافقت هم شد اما از آنجایی که روز گذشته چون عجله وجود داشت از این موضوع گذر کردیم اما به هر حال می‌تواند از جمله اقدامات تکمیلی باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.