معاون اول رییس جمهوری حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی «عین الاسد» آمریکا در عراق را باصلابت و کوبنده، و البته هشدار دهنده و بازدارنده دانست.

حمله موشکی سپاه به «عین الاسد»، کوبنده و بازدارنده بود

قدس آنلاین:  با انتشار تصویر پرچم جمهوری اسلامی ایران در حساب توییتری خود نوشت: سیلی اول⁩؛ باصلابت و کوبنده، و البته هشدار دهنده و بازدارنده

بامداد روز چهارشنبه (18 دی) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی»، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق را در هم کوبید.

«عملیات شهید سلیمانی»،6 روز پس از اقدام تروریستی و حمله پهپادی ارتش آمریکا و به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد  قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) و به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا در فرودگاه بغداد صورت گرفت.

مقامات نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران پس از ترور شهید سلیمانی و همرزمانش تاکید کردند که از آمران و عاملان «انتقام سخت» خواهند گرفت.

در همین چارچوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا طرح سه فوریتی اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا را تصویب کردند و همه اعضای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و شرکت‌ها و موسسات وابسته و عاملان و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تروریستی اعلام کردند.

مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند: هرگونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.