میهن- مردم ایران اگرچه هنوز داغدار از دست دادن سردار سپاه اسلام بوده و نمی‌توانند فراغ او را باور کنند اما حرکت قهرمانانه سپاه پاسداران در راستای انتقام سخت از کفار دل آن‌ها را شاد کرد و بر دل عزاداران مرهم گذاشت .

سیلی سپاه به آمریکا مرهم دل عزاداران شد/مردم به طرق مختلف قدردانی خود را اعلام کردند

قدس آنلاین-گروه استان ها: ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد روز۱۸ دی‌ماه خبر دیگری غیر از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جهان را تکان داد و آن‌هم  انتقام سختی بود که رهبر معظم انقلاب و هم‌رزمان سردار دل‌ها وعده داده بودند و در کمترین زمان محقق شد.

مردم استان‌های مختلف کشور که این روزها داغدار به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند، با شنیدن خبر آغاز عملیات انتقام‌ سخت و حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، به خیابان‌ها آمدند و با طنین ندای الله‌اکبر از نیروهای هوافضای سپاه تقدیر کردند.

کرمان

طنین ندای الله‌اکبر

بامداد چهارشنبه هم‌زمان با آئین خاک‌سپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پور جعفری، بیانیه‌ای در حمایت از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد و انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان در مراسم این دو شهید بزرگوار قرائت شد که با شعار الله‌اکبر مورد تائید مردم قرار گرفت.

اقشار مختلف مردم  که از بامداد چهارشنبه در آئین تدفین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پور جعفری در  گلزار شهدا حاضرشده بودند درحالی‌که اشک امان سخن گفتن را به آن‌ها نمی‌داد اما با شنیدن اقدام اخیر سپاه غریو الله‌اکبر سر دادند و باری دیگر بر ادامه راه شهید سلیمانی تأکید کردند.

البرز

تجمع فرهنگیان

هم‌زمان با شنیدن خبر اقدام موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها  فرهنگیان استان البرز نیز با اجتماع در مقابل اداره کل آموزش‌وپرورش این استان، از حملات موشکی سپاه پاسداران قدردانی کردند.

در این اجتماع خودجوش و پرشور،فرهنگیان البرز ابراز کردند: ترور شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی در ایران وحدت‌آفرین شد.

گفتنی است  دانش آموزان استان البرز نیز از این اقدام خودجوش عقب نمانده و به شکرانه حرکت ولایت مدارانه سپاه پاسداران با توزیع شیرینی و ریختن اشک شوق در کلاس‌ها این اقدام مقتدرانه سپاه را جشن گرفتند.

استان مرکزی

رژه موتورسواران

در شهر اراک نیز صبح چهارشنبه افزون بر یک‌صد موتورسوار درحالی‌که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را حمل می‌کردند در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در خیابان‌ها و میادین اصلی اراک رژه رفتند.

موتورسواران اراکی با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی ساعت ۱۰ از میدان مقاومت اراک حرکت خود را آغاز کردند و پس از پیمودن خیابان‌های دانشگاه، میدان سرداران، خیابان ملک، میدان شهدا در میدان هفت‌تیر به کار خود پایان دادند. 

یزد

روشن کردن چراغ خودروها

گروه‌هایی از مردم دارالعباده یزد نیز بعد از حملات موشکی بامداد چهارشنبه  سپاه پاسداران به پایگاه‌های با حضور در برخی از مساجد با شعارهای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا از انتقام سخت و پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا حمایت کردند.

همچنین برخی از رانندگان با روشن کردن چراغ وسایل نقلیه خود در برخی از خیابان‌ها و  اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی از حمله به پادگان عین الاسد قدردانی کردند.

خوزستان

اعلام آمادگی مجمع مشایخ عشایر

مردم اهواز نیز  که در مراسم تشییع پیکر سردار عشق و هم‌رزمانش سنگ تمام گذاشتند روز چهارشنبه با سردادن شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل شادمانی خود را نشان دادند و جوانان اهوازی با به صدا درآوردن بوق موتورسیکلت و خودروها خوشحالی خود را از این اقدام اعلام کردند.

مجمع مشایخ عشایر آبادان نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه هوایی آمریکایی «عین الاسد» اعلام کرد: برای دفاع از کیان اسلامی آماده جان‌فشانی هستیم.

خراسان رضوی

اجتماع مقابل سپاه امام رضا(ع)

در مشهد مقدس نیز جمع کثیری از اقشار مختلف به ویژه طلاب و دانشجویان با اجتماع مقابل ورودی ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از حملات موشکی سپاه حمایت کردند.

این تجمع مردمی که فراخوان آن ابتدا در برخی کانالهای تلگرامی خبری دانشگاهی مشهد منتشر شده بود در انتهای بلوار پرتردد وکیل آباد برگزار شد و خودروهای عبوری که ترافیک موجب کندی حرکتشان شده بود هنگام عبور از کنار این تجمع پس از مشاهده تصاویر  سردار شهید سلیمانی در دست تجمع کنندگان با بوق زدن حمایت خود را از این تجمع اعلام می کردند.

بوشهر

توزیع گل و شیرینی

مردم استان بوشهر نیز که این روزها داغدار به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند، با شنیدن خبر آغاز عملیات انتقام‌ سخت و حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، به خیابان‌ها آمدند و با پخش گل و شیرینی در خیابان‌ها و به راه افتادن کاروان‌های موتورسواران و خودرویی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی این حمله را اقدام و پاسخی مناسب به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی ویارانش عنوان کردند.

مرهم بر دل مردم عزادار

مردم بیرجند و به‌ویژه بازاریان در خراسان جنوبی نیز با توزیع شیرینی در بین خودروهای عبوری شادی خود را ابراز کردند.

سیلی نواخته شده بر صورت استکبار جهانی روز چهارشنبه دل بسیاری از مردم استان‌ها و شهرهای مختلف از شمال گرفته تا جنوب را و از تهران تا آبادان و خرمشهر و مردم غرب کشور در استان‌های آذری‌زبان و شهروندان شرق کشور حتی مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را شاد کرد و بر دل آن‌ها مرهم گذاشت.

کاربران اجتماعی

البته دراین‌بین کاربران اجتماعی هم بیکار نبوده و لذا انتشار پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی با هشتک‌های( revenge) انتقام، انتقام سخت، انتقام خواهیم گرفت و عملیات سپاه به‌سرعت در حال افزایش است پست‌های بسیاری را نشر دادند.

در برخی از این پست که در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده است نوشته‌شده«بسم‌الله الرحمن الرحیم»، «بسم‌الله قاصم الجبارین»، «انتقام سخت» و این هنوز ابتدای انتقام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.