در پی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، وزیر خارجه سوریه با ایران برای دفاع از خود در مقابل تهدیدات آمریکا اعلام همبستگی کامل کرد.

همبستگی کامل سوریه با حق ایران برای دفاع از خود در مقابل آمریکا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولید معلم، وزیر خارجه سوریه ضمن انتقاد از آمریکا برای تشدید تنش‌ها در منطقه اعلام کرد دمشق با حق ایران برای پاسخ دادن به تجاوز آمریکا ابراز همبستگی کامل می‌کند.

شبکه الاخباریه با استناد به بیانیه وزارت خارجه سوریه گزارش داد: سوریه همبستگی کامل خود را با ایران اعلام می‌دارد و بر حق این کشور برای دفاع از خود در مقابل تهدیدات و حملات آمریکا بار دیگر تائید می‌کند و آمریکا را مسئول تمامی پیامدهای (این حوادث) می‌داند. 

پیشتر نیز دولت دمشق ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به دست نیروهای تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد را به شدت محکوم کرد.

بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو پایگاه آمریکایی در عراق در انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد. حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکایی در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، دو پایگاه نظامی عین الاسد و تاجی در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.