همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی اجتماع با شکوه هزاران زائر و مجاور انقلابی در حمایت از حرکت غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بمباران پایگاه نظامی آمریکا در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

قدردانی زائران حرم مطهر رضوی از حرکت غرورآفرین سپاه

به گزارش قدس آنلاین، این اجتماع عظیم تحت عنوان«زائران انقلابی» ظهر امروز ۱۸ دی‌ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور هزاران نفر از مردم ولایت مدار و شهیدپرور مشهد مقدس و زائران بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برپا شد و حاضران در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس خواهان انتقام سخت از این رژیم تروریستی شدند.
در ابتدای این اجتماع قرائت زیارت امین الله توسط مهدی نیکبخت صورت گرفت و در ادامه مداحان در سوگ شهادت مادر سادات حضرت فاطمه(س) و شهادت سردار پرافتخار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مداحی و روضه‌خوانی پرداختند.
زائران و مجاوران در این اجتماع با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

اخلاص سلیمانی برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) بود
در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت اظهار کرد: حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در عراق کار بزرگ و عظیمی بود که هنوز پیکر پاک سردار دلها در خاک نیارامیده بود از سوی سبزپوشان انقلاب اسلامی انجام شد.
وی با بیان اینکه امروز حملات سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند، گفت: همه بدانند این حرکت گوشه‌ای از ضربه‌های نیروهای انقلابی به پیکر دشمنان بود که عظمت و ابهت انقلاب اسلامی آنان را حیرت زده کرد.
حجت الاسلام دهشت با اشاره به اینکه سردار برزگ دلها بزرگ شده مکتب عاشورا بود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگاه قرآن همیشگی و ماندگار شد، چرا که هیمنه دشمن را به هم ریخت، چون در برابر دشمنان محکم و در برابر دوستان مهربان بود.
وی با اشاره به اینکه امروز سپاه اسلام یک سردار به انقلاب اسلامی تقدیم کرد که اخلاص او برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) بود، گفت: از این پس تکلیف ما سنگین‌تر شده است، چرا که دشمن به دنبال نابود کردن عقاید و راه شهید سلیمانی است، لذا ما باید با بصیرت در مسیر سرکوب کردن نیت آن ها حرکت کنیم.
سخنران حرم مطهر رضوی گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «فَتَرَی الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَی أَنْ تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ  فَعَسَی اللَّهُ أَنْ یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَی مَا أَسَرُّوا فِی أَنْفُسِهِمْ نَادِمِینَ؛ گروهی منافق را که دلهاشان ناپاک است خواهی دید که در (راه دوستی) ایشان می‌شتابند و می‌گویند: ما از آن می‌ترسیم که (در گردش روزگار) مبادا آسیبی از آنها به ما رسد. باشد که خدا فتحی پیش آورد و یا امری دیگر از طرف خود، تا منافقان از آنچه (به نفاق) در دل نهان کردند سخت پشیمان شوند» بر اساس این آیه منتقم اصلی خون شهید سردار سلیمانی خداوند تبارک و تعالی است.
حجت الاسلام دهشت در ادامه از همه رسانه‌ها خواست در راستای انعکاس خروش مردم و انتقام سخت از تروریست‌ها تلاش کنند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.