زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم دقت نظر داشته باشند.

 انتظار نداریم مطبوعات  بلندگوی دولت باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:،فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز چهارشنبه  در شورای هماهنگی با اصحاب رسانه  با بیان اینکه رسانه‌ها  آگاهی بخشی به جامعه را عهده‌دار هستند گفت: مطبوعات در انجام این وظیفه  باید دقت نظر داشته باشند.
 کرباسی  با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته یکی از بخش‌های حمایتی مطبوعات یارانه‌ای است که به مطبوعات پرداخت می‌شود، گفت: سال قبل یارانه سه روزنامه در استان  پرداخت شده است.
 کرباسی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها نباید در توزیع آگهی های مطبوعاتی  دخالت داشته باشند، گفت: دستگاه‌ها بیشتر طالب این هستند که آگهی خود را به نشریات پر مخاطب بدهند، اما امروز توزیع آگهی توسط وزارت ارشاد صورت می گیرد.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در  پاسخ به انتقاد خبرنگار قدس در خصوص عدم حمایت اداره کل ارشاد استان از مطبوعات  و سرپرستی روزنامه های سراسری گفت:ماهیچ وظیفه ای در این خصوص نداریم اگر شما راهکاری دارید بفرمایید!
 وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکهازمطبوعات انتظار نداریم که بلندگوی دولت باشند، گفت: رسانه ها نقد منصفانه را در دستور کار قرار دهند. 
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به عدم حضور  برخی رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و یاد آورشد: نباید  خودمان به خودمان ضربه بزنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.