امام جمعه کاشمر گفت: اقدام فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران یک حرکت قهرمانانه و انتقام جانانه از افراد بی‌رحم و تروریست بود.

 اقدام سپاه یک حرکت قهرمانانه و انتقام جانانه بود

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی ظهر امروز به‌همراه جمعی از روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه کاشمر با حضور در حوزه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با تقدیر از انتقام شجاعانه و دلیرانه نهاد مقدس سپاه در بامداد امروز، اظهار کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های جاسوسی، رذالت و خباثت آمریکا در خاک عراق که بارها دست به اقدامات تروریستی زده بود و منجر به فاجعه دردناک اخیر شده بود، به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک سیلی به آن‌ها بود.

امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه حرکت پاسداران غیور و مقتدر قهرمان در عملی کردن وعده فرمانده سپاه در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود و این اقدام تحسین برانگیز قابل تقدیر است، افزود: در شرایطی که مردم در عراق، سوریه، لبنان، ایران و بسیاری از کشورهای دیگر داغدار اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان و سربازان جبهه مقاومت هستند و قلب‌های آن‌ها محزون شده بود، اقدام بامداد امروز که در پی انتقام سخت انجام شد، خرسندی و شادمانی ملت‌های مظلوم را در پی داشت.

وی با بیان اینکه ملت عراق و مردم ایران در شهرهای مختلف با برگزاری محافل و اجتماع‌های بزرگ یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند، یادآور شد: اگرچه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی یک غم بزرگ برای ایران و ملت‌های مظلوم در دنیا بود، اما این شهادت که منجر به حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم عراق و ایران در مراسم تشییع و تدفین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شد، نشان داد که ملت ایران همچنان بیدار، آگاه، منسجم، متحد و شکست‌ناپذیر است.

طباطبایی با اشاره به اینکه فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران امروز با انتقام خون سردار سلیمانی و همرزمانش یک حرکت قهرمانانه و انتقام جانانه از افراد بی‌رحم و تروریست گرفتند، بیان کرد: حرکت خبیثانه و تروریستی آمریکا سبب افزایش اقتدار و قدرت جبهه مقاومت شد، به طوری که افکار عمومی در عراق، لبنان، سوریه و سایر کشورهایی که حتی اهل مبارزه نیستند به حمایت جبهه مقاومت به میدان آمدند.

امام جمعه کاشمر با انتقاد از ادعای برخی افراد سازشکار و فریب خورده در داخل کشور که به موشک نیازی نداریم و باید با دنیا با منطق و ادبیات صحبت کرد، اظهار کرد: این افراد یا واقعا نمی‌فهمند که با چه دشمن پلید و خبیثی روبرو هستیم، یا اینکه می‌فهمند و به‌دلیل اینکه همراه آن‌ها هستند لب به چنین سخنانی می‌گشایند.

وی ادامه داد: پیام دیگر شهادت سردار سلیمانی این است که ما ملتی انقلابی هستیم، بنابراین دولت و مجلس ما نیز باید انقلابی باشد و افرادی که هوای سازشکاری و ترس دارند و منتظر چراغ سبز دشمن هستند، جایی در میان ملت انقلابی ایران ندارند.

طباطبایی با تأکید بر اینکه در سایه قدرت دفاعی ایران به اقتدار و عزت دست یافته‌ایم، گفت: ما امروز با داشتن قدرت دفاعی که به‌همت جوانان این مرز و بوم به آن دست یافته‌ایم، می‌توانیم حق خودمان را بگیریم.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها مدافع و حامی سپاه پاسداران انقلاب است، افزود: آثار از بین رفتن استکبار و دشمن کاملا مشهود است به‌طوری که نشانه‌های نصرت الهی و وعده‌های خداوند در حال تحقق است.

سیلی محکم سپاه پاسداران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تقدیر از امام جمعه و جامعه روحانیت این شهرستان گفت: اقدامی که صبح امروز در انهدام پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق انجام شد، سیلی محکمی بود که رزمندگان و سپاهیان به نمایندگی از ملت ایران به استکبار زدند.

علی یعقوبیان افزود: انهدام بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاک عراق نشان از توان بالای دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان و نیز جان باختن مسافران سانحه هوایی، از حضور پرشور و حماسی مردم کاشمر در مراسم و اجتماع‌های بزرگداشت سردار سلیمانی تقدیر و خاطرنشان کرد: اگر چه آمریکا از مدت‌ها قبل به‌دنبال ایجاد شکاف بین دو ملت عراق و ایران بود، اما این حرکت تروریستی سبب تقویت همبستگی این دو ملت و سایر ملت‌های مسلمان بود.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.