در شرایطی که هواداران پرسپولیس به شدت نگران سرنوشت کادر فنی تیم خود هستند، رسانه‌های خبری از منتفی شدن حضور گابریل کالدرون در تهران خبر دادند و مدعی شدند به واسطه اختلافات مالی به وجود آمده در این باشگاه او به دستیاران خود در تهران اعلام کرده به خانه بازگردند.

سینا حسینی/

 در شرایطی که هواداران پرسپولیس به شدت نگران سرنوشت کادر فنی تیم خود هستند، رسانه‌های خبری از منتفی شدن حضور گابریل کالدرون در تهران خبر دادند و مدعی شدند به واسطه اختلافات مالی به وجود آمده در این باشگاه او به دستیاران خود در تهران اعلام کرده به خانه بازگردند.

 جرقه بیرو به محض رسانه‌ای شدن این خبر، مدیر برنامه بیرانوند با انتشار یک استوری جنجالی در حســاب اینستاگرامش روی عکس کالدرون و بیرانوند نوشــت: «خداحافظ ســرمربی»! انتشار این تصویر جنجالی خیلی زود جنجال بزرگی در شــبکه‌های اجتماعی به راه انداخت تا همه هواداران با نگرانی از خداحافظی کالدرون سخن بگویند!

 گزینه‌های روی میز

 ساعاتی پس از انتشار این خبر، خبرگزاری‌های رسمی کشور به گمانه زنی ویژه در خصوص این ماجرا پرداختند و مدعی شدند که یحیی گل محمدی، علی کریمی و مهدی تارتار در صورت قطعی شدن خبر انصراف کالدرون از مربیگری پرسپولیس به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

 در همین حال انتشار اخبار پشت پرده یکی از رسانه‌های خبری درباره اتفاقات جلسه هیئت مدیره شایعه عدم حضور سرمربی آرژانتینی در تهران را تقویت کرد. این رسانه ورزشی مدعی شد برخی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در نشست فوق‌العاده خود مدعی شدند چنانچه کالدرون از سفر به تهران خودداری کرد بهتر است همانگونه که باشگاه استقلال پس از قطع همکاری با استراماچونی فرهاد مجیدی را انتخاب کرد ما هم باید به علی کریمی اعتماد کنیم تا او شانس خود را در کنار پرسپولیس به معرض آزمایش بگذارد.

 ۳ میلیارد سرگردان

 همزمان با داغ شدن این مسئله واکنش هواداران در شبکه‌های اجتماعی به دو دسته مخالف و موافق کالدرون تبدیل شدند تا جدالی سخت در این بین شکل گیرد، منتقدان کالدرون معتقد بودند او نقشی در موفقیت تیم نداشــته اما موافقان او معتقد بودند ضعف مدیریتی باشگاه سبب شده این اتفاقات و دلخوری سرمربی تیم به وجود بیاید.

 در این میان سکوت مسئولان باشگاه بســیار عجیب و سؤال برانگیز بود تا اینکه یکی از نزدیکان باشگاه در توییتر مدعی شد صبح چهارشنبه همراه اول مبلغ ۳ میلیارد تومان از بدهی خود به باشگاه پرسپولیس را به حساب این باشگاه تزریق خواهد کرد تا به این واسطه مشکالت مالی باشگاه پرسپولیس مرتفع شود.

 انتشار این خبر امیدواری را به اردوگاه پرسپولیسی‌ها برگرداند، اما مشــخص نبود آیا این خبر حقیقت دارد یــا برای کنترل اعتراض هواداران رسانه‌ای شده تا به این ترتیب مدیریت باشگاه پرسپولیس بدون فشار فعالیت‌ها و رایزنی‌های خود را با طرف آرژانتینی‌اش انجام دهد.

 تارتار دست به نقد است

 اما نکته جالب دیگری که در این حین رخ داد، فاش شدن یکی از بندهای قرارداد مهدی تار تار سرمربی فعلی تیم فوتبال نفت مسجد ســلیمان بود، یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور، با اشاره به اینکه یحیی گل محمدی امکان حضور در کادر فنی پرسپولیس را ندارد، از شانس بالای مهدی تاتار برای جانشینی کالدرون خبر داد و مدعی شــد هرچند تارتار دوباره با مسجد سلیمان به توافق رسیده اما در یکی از بندهای قراردادش اعلام کرده در صورت پیشنهاد پرسپولیس به وی، او می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند و پیشنهاد پرسپولیس را بپذیرد! بر همین اساس او منتظر است چنانچه مدیران پرسپولیس با وی تماس گرفتند خود را به تهران برساند، تا با انصاری‌فرد پای میز مذاکره بنشیند.

 سریال اعصاب خورد کن

حالا با افزایش اخبار ضد و نقیض و گمانه زنی‌های رسانهای این پرسش برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده که همانگونه که هواداران رقیب سنتی هفته‌ها به واسطه حضور یا عدم حضور استراماچونی نظاره‌گر تحلیل‌های رسانه و گمانه زنی رسانه‌ها بودند، این بار نوبت به تیم مورد علاالقه آنها رســیده که درباره کالدرون و پرسپولیس همان قصه تکرار شود و هر روز سریال اعصاب خورد کن می‌آید یا نمی‌آید برای آنها به اکران در بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.