خراسان شمالی- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تکمیل ۱۰۰ پروژه‌ ورزشی این استان ۸۶۳ هزار نفری در شرایط فعلی ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی نیاز دارد.

پروژه‌های ورزشی خراسان شمالی ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، کوروش بهادری میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را ۵۰ درصد دانست و گفت: البته برخی از آنها تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی سالن ۶ هزار نفره بجنورد، سه هزار نفره شیروان، ۲ هزار نفره اسفراین، استخر فاروج و گرمه و خوابگاه ورزشی را از مهم ترین پروژه های نیمه تمام استان اعلام کرد.

بهادری اظهار داشت: این در حالی است که ۵۰ درصد این پروژه ها شامل سالن های ورزشی و سالن های روباز ورزشی در روستاها ساخته می شود.

وی با اشاره به برنامه های این اداره کل در راستای توجه به ورزش روستایی، خاطرنشان کرد: ساخت این پروژه ها تاثیر به سزایی در افزایش سرانه ورزشی روستاها و توجه بیشتر روستاییان به ورزش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان ۴۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های ورزشی استان در سال ۹۸ و ۹۹ مصوب شد که بیشتر این اعتبار در بخش پروژه های نیمه تمام هزینه می شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سرانه ورزشی استان ۴۹ صدم درصد است که بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان این میزان به ۶۶ صدم درصد افزایش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.