معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری از توزیع ۴۰۷۲۰ میلیون ریال اعتبارجرائم رانندگی در خراسان رضوی خبر داد.

توزیع ۴۰۷۲۰ میلیون ریال اعتبار جرائم رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری، احمدیزدان پناه از توزیع ۴۰ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار جرائم رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: ۲۸ هزار ۵۰۴ میلیون ریال از اعتبار مذکور در بین شهرها و ۱۲ هزار و ۲۱۶ میلیون ریال در بین روستاها توزیع شده‌است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی درباره توزیع اعتبارات میان شهرهای استان گفت: اعتبارات میان ۷۷ شهر توزیع و صرف خرید و نصب علائم ترافیکی و خط کشی معابر، اصلاح هندسی، ایمن سازی ورودی شهرها، خرید و نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات شده است.

وی درباره توزیع اعتبارات میان روستاها نیز بیان کرد: اعتبارات این بخش، صرف احداث توقفگاه‌ها و استراحتگاه‌های جاده‌ای در روستاهای حاشیه محورهای طولانی و خسته کننده استان می‌شود.

گفتنی است؛ طبق ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ۶۰ درصد از کل وجوه حاصله به تفکیک درآمدهای ناشی از تخلفات رانندگی خارج از شهرها و داخل محدوده شهرها و روستاها حسب مورد به وزارت راه‌ و ‌ترابری (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) به صورت متمرکز و در شهرها به شهرداری‌های محل و دهیاری‌ها از طریق استانداری همان استان به تناسب ۷۰ درصد و ۳۰ درصد اختصاص می‌یابد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.