تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل چین قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

بلند قامتان ایران از دیوار چین گذشتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به میزبانی جیانگمن به مصاف چین رفت تا تکلیف صدرنشین گروه اول مشخص شود. 

این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازها ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان ایگور کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمدرضا موذن استفاده کرد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

چینی‌ها بازی را بهتر از ایران شروع کردند. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود چین، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه تیم ایران توانست بهتر ظاهر شود و در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز ۲۲ بر ۱۹ سرمربی چین درخواست وقت استراحت کرد تا وقفه‌ای در بازی ایجاد کند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
ست دوم را چینی‌ها بازهم بهتر شروع کردند و در امتیاز ۸ بر ۵ به سود آنها، هر دو تیم به وقت ستراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۱ بازی به تساوی کشیده شد و سرمربی چین درخواست وقت استراحت کرد. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود چین، یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

ترکیب ایران در ست سوم هم تغییر نکرد. در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود ایران یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد تا شاگردان کولاکوویچ به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

شاگردان کولاکوویچ در بازی نخست خود با نتیجه ۳ بر صفر چین‌تایپه را شکست دادند و در بازی دوم با همین نتیجه از سد قزاقستان گذشتند. در مقابل چینی‌ها در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر صفر قزاقستان را شکست دادند و در بازی دوم هم به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ چین تایپه را شکست دادند.

پیش از این بازی تیم‌های قطر و کره‌جنوبی از گروه دوم این مسابقات صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.