عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حرکت اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع آمریکا در عراق گفت: این حرکت سیلی محکمی به ترامپ و آمریکا بود.

قدردانی حجت‌الاسلام مجید انصاری از حمله موشکی سپاه / این حرکت سیلی محکمی به ترامپ و آمریکا بود

 به گزارش قدس انلاین حجت‌الاسلام مجید انصاری ‌در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفنسجانی اظهار داشت: هدف‌گیری مواضع آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران یک سیلی به ترامپ و آمریکا بود و باید زمینه خروج آمریکا از منطقه به صورت همیشگی به عنوان انتقام اصلی فراهم شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: آمریکایی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سرد، دغدغه اصلی خود را در ساقط کردن انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از دلارهای عربستان سعودی می‌دانستند.

وی با بیان اینکه در سال‌های پس از کودتا نیز شاه و ساواک را آمریکا بود که بر کشور مسلط کرد تصریح کرد: منافقین امروز در جایگاه مشاوران اصلی ترامپ قرار دارند و البته همان بلایی را که بر سر بنی‌صدر و صدام آوردند بر سر ترامپ نیز خواهند آورد.

انصاری در ادامه با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی عنوان کرد: شکوه تشییع و حضور مردمی در شهرهایی مانند تهران و مشهد و قم و اهواز و کرمان بیانگر مسائل زیادی بود و مردم یکصدا فریاد انتقام را سر دادند و از سوی دیگر مسئله وحدت را گوشزد کرد و اینکه می‌توان با تکیه بر توان داخلی بسیاری از مسائل را حل کرد.

وی با تصریح بر این نکته که مردم گوهر اخلاص را در سیمای حاج قاسم کشف کردند اظهار داشت: رفتار و سیره سپهبد سلیمانی را باید به عنوان یک مکتب تربیتی در کتب درسی آموزش داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.