محل شهادت سرداران جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد این روزها به زیارتگاهی برای مردم عراق تبدیل شده است.

مشهد حاج قاسم، زیارتگاه جوانان عراقی شده است

قدس آنلاین: مردم به ویژه جوانان عراقی از چند روز گذشته با حضور در این مکان به یاد شهدای مقاومت و محکومیت جنایت دولت تروریست آمریکا شمع روشن می کنند.
اقامه نماز، خواندن دعاهای توسل و کمیل و دعای فرج برای ظهور امام عصر اروحنا له الفدا از دیگر آیین هایی است که در مشهد شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد برگزار می شود.
اوج حضور گروه های مختلف مردم عراق در محل عروج آسمانی شهیدان سپهبد سردار سلیمانی و مجاهد المهندس شب گذشته و بامداد امروز در هفتمین روز شهادت این اسوه های مقاومت و جهاد بود.
هزاران نفر از مردم بغداد و دیگر استان های عراق شب گذشته با حضور در محل شهادت سرداران رشید سپاه اسلام در فرودگاه بغداد اشک ماتم ریختند و به یاد این شهیدان شمع روشن کردند.
بسیاری از حاضران با خواندن قرآن و انواع دعا، شب را تا صبح در مشهد شهدای مقاومت گذراندند.

یکی از این افراد در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد که آمریکا با شهادت ناجوانمردانه سرداران حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ثابت کرد که نماد تروریست در جهان است.
«فاضل اکرم» ادامه داد: این جنایت بی شک ملت های عراق و ایران را متحدتر کرد و آمریکاییان باید بدانند که دیگر در عراق جایی ندارند.
وی گفت که عراق از این پس دیگر برای نیروهای آمریکایی امن نیست و همان گونه که مجلس نیز تصویب کرد، آمریکایی ها باید هر چه زودتر عراق را ترک کنند.
یکی دیگر از این افراد گفت: انتقام الهی نزدیک است و عراقی ها این جنایت را فراموش نمی کنند.
«مهند محمود» افزود: خون پاک شهیدان سلیمانی و المهندس درخت جهاد و مقاومت را تنومندتر و انگیزه و اراده نیروهای مقاومت را در عرصه نبرد با آمریکا و دشمنان اسلام تقویت تر خواهد کرد.
وی تاکید کرد: ملت های مقاومت از ایران تا عراق و سوریه، یمن، بحرین، لبنان و فلسطین هیچ گاه این جنایت را فراموش نخواهند کرد و تروریست های آمریکایی بی شک تقاص پس خواهند داد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی و المهندس شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه گذشته دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.