اهواز- امام جمعه کارون گفت: بعد از پایان جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به پایگاه نظامی آمریکا مستقیما حمله کند، اما فرزندان این ملت با حمله به "عین الاسد" هیبت آمریکا را در جهان فرو ریختند.

حمله به "عین الاسد"هیبت آمریکا در جهان را فرو ریخت/ دیگر هیچ تعهدی در محدودیت هسته ای نداریم

به گزارش قدس خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم خضیراوی امام جمعه کارون در خطبه های نمازجمعه  ۲۱دی ماه با تسلیت حوادث اخیر و شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: در شهادت حاج قاسم سلیمانی محشر کبری به پا شد و این به دلیل اخلاصی همراه با شجاعت و تدبیر است که وی در راه خدا صرف کرد، سلیمانی در منطقه با درایت و تفکر منجر به جمع نمودن داعش  بود.
خضیراوی با تاکید بر اینکه وی توانست از ظرفیت ترکیه و روسیه در سوریه برای از بین بردن توطئه داعش استفاده کند، اظهار کرد: سلیمانی  فردی متدین و متواضع بود که از لحظه لحظه زندگی خود برای محور مقاومت و مردم بهره برد به همین دلیل مردم چنین از او قدردانی کردند و شهادت به ایمان و اخلاص و شهادتش دادند.
وی با اشاره به اتفاقات مهم هفته اخیر افزود: قبل از حمله موشکی به پایگاه آمریکا مجلس مصوباتی را اعلام کرد که باید مورد تقدیر قرار گیرد،
پایه گذار موشکهای بزرگ که امروز دست پر ماست سردار حسین تهرانی است یاد وی را گرامی می داریم.
امام جمعه کارون با اشاره به گام پنجم رفع محرومیت های هسته ای، عنوان کرد: ما به نقطه ای برگشتیم که هیچ تعهدی به دیگران در محدودیت هسته ای نداریم و ملت ایران بر مبنای نیاز اقدام خواهد کرد.
خضیراوی به مردم کرمان نیز تسلیت گفته و اظهار کرد: همه شاهد بودیم با وجود تهدیدات، فرزندان ایران چگونه جواب آمریکا را دادند، با وجود پیشرفته ترین ابزار جنگی و الکترونیکی و پشتیبانی کشورهای دیگر، آمریکا امروز ضربه سختی از ایران خورد و با نابودی پایگاه "عین الاسد" خسارت فراوانی دید، بعد از پایان جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به تسحیلات و پایگاه نظامی آمریکا مستقیما حمله کند  ولی فرزندان این ملت با وجود پادرمیانی ۲۰ کشور برای عدم مقابله به مثل، با این ضربه هیبت آمریکا را جهان پایین فرو ریخت.
وی این حمله را کار بزرگی دانست و تصریح کرد: آمریکا با تعلل خود برای پاسخ گویی می خواست از اهمیت اقدام کم کند اما تصاویر ماهواره ای گویا همه چیز است.
امام جمعه کارون با بیان اینکه  فرزندان ما آمادگی جنگ تمام عیار با آمریکا را دارند، گفت: باید پایگاه های آمریکا از منطقه برچیده شود و اگر با دیپلماسی این اتفاق نیافتد منتظر تابوت هایشان باشند، ملت ایران و جبهه مقاومت آمریکا را بیرون می رانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.