فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نظام ما با رأی مردم مدیریت می‌شود لذا باید به کسی رأی بدهیم که دل در گرو آن طرف آبی‌ها نداشته باشد و بین مردم زندگی کند.

نماینده مردم نباید دل در گرو آن طرف آبی‌ها داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی، با محوریت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با سخنرانی سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، شامگاه پنج‌شنبه در مسجد امام حسین (ع) قوچان برگزار شد.

سردار نظری در سخنان اول خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بر اساس اعتقادات دینی و اسلامی ما، شهادت از ارزش بالایی برخوردار است؛ در نتیجه، شهادت که یک مرگ انتخابی است، اتفاقی نیست و خود این انتخاب بسیار اهمیت دارد، بسیار سازنده است و بسیار حرکت دهنده است.

وی افزود: در نتیجه این انتخاب و در نتیجه آرمان‌های بزرگ است که شهدا به مهم‌ترین و رفیع‌ترین جایگاه می‌رسند که با هیچ راه دیگری نمی‌توان به آن جایگاه رسید.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: ارزش شهادت به نتیجه آن است. شهید به جایگاه قرب الهی می‌رسد و امکان ندارد از مسیر دیگری شخص بتواند به این رتبه و جایگاه دسترسی پیدا کند.

سردار نظری در ادامه سخنان خود در ارتباط با شهیدپروری بیان کرد: همه کسانی که در ارتباط با این شهید هستند ارتقا پیدا می‌کنند؛ خانواده شهیدپرور، پدر و مادر شهیدپرور و روستای شهیدپرور، همگی ارتقا پیدا می‌کنند و شهید پروری ضمن اینکه افتخار است، رتبه شهرستان یا رتبه محله شما را افزایش می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اثرات خون شهید، ابراز کرد: یکی از شئون شهدای ما، شأن شفاعت است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خطاب به کسانی که در خانواده خود شهید دارند، گفت: ای کسانی که شهید دارید، از آن جهت به شهید خودتان متصل و متوسل شوید که شهید شأن شفاهت دهنده دارد و دست ما و شما را خواهد گرفت؛ البته این را مردم ما به خوبی می‌دانند اما خون شهید به محض اینکه ریخته می‌شود، سازندگی و جهت‌دهنگی دارد و حرکت و قدرت ایجاد می‌کند و درواقع مردم را وادار به حرکت می‌کند.

سردار نظری ضمن اشاره به شعارهای مردم در روزهای گذشته، اضافه کرد: شعارهای مردم این بود که خود شهید و حاج قاسم شهید خطرناک‌تر از زمانی است که زنده بود. در همین چند روز مشخص شد خون شهید این است و شما رتبه شهید را دیدید و جایگاه شهید را از نظر ظاهر مشاهده کردید. البته شهدا نیز رتبه‌هایی دارند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درباره رسوایی کسانی که مردم را می‌ترسانند، گفت: خون شهید سلیمانی خیلی از آن‌هایی که مردم را می‌ترساندند، رسوا کرد. آن طرف آبی‌ها می‌خواستند سیاست‌های خودشان را در قالب‌های خیلی تمیز اعمال کنند اما خون شهدا همه چیز را روشن می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه آمریکا می‌خواهد دنیا را بترساند و قدرت نداشته خود را به رخ بکشد، افزود: شهید سلیمانی را ترور کردند ولی برعکس شد؛ امروز دنیا قدرت نظامی آمریکا به وضوح می‌بیند که آنان شهید سلیمانی را ترور کردند تا مردم ایران را بترسانند اما مشت‌های ما بیشتر از پیش گره شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ارتباط با روز تشییع حاج قاسم در مشهدمقدس ابراز کرد: ما اصلاً انتظار این همه جمعیت را نداشتیم و تقریباً همه برنامه‌هایمان به هم ریخت. در مشهد حداقل ۲ میلیون نفر در روز تشییع حاج قاسم حضور داشتند؛ یعنی ۷۰ درصد جمعیت مشهد.

وی اضافه کرد: تمام پیش‌بینی‌های ما درباره چگونگی انتقال پیکر به هم ریخت و ما نگران بودیم با توجه به آن موج جمعیت که در حاشیه خودرو ایجاد شده بود، تلفات زیادی داشته باشیم اما خدا را شکر تنها حدود ۲۰۰ نفر مجروح داشتیم و به برکت امام رضا (ع)، اتفاقی نیفتاد.

سردار نظری در پایان سخنان خود درباره اینکه مردم باید به چه نماینده‌ای رأی دهند، تاکید کرد: این نظام، نظام مردمی است و با رأی مردم مدیریت می‌شود. باید بشناسیم که به چه کسی رأی می‌دهیم و کسانی باید انتخاب شوند که مثل شما فکر کنند، مثل شما باشند انقلابی باشند، نترسند، وابسته نباشند و دل در گرو آن طرف آبی‌ها نداشته باشند، خانواده و فرزندهایشان آن طرف آب نباشند، تفکر آن طرف آبی نداشته باشند، مردم را درک کنند و بین مردم زندگی کنند. اگر ما در این بزنگاه‌ها درست انتخاب کنیم، گرفتاری‌ها کم خواهد شد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.