اهواز- امام جمعه اهواز گفت: انتقام سخت و راهبردی نمایشی نیست، زمان و مکان و کیفیت و کمیت آن نامعلوم است تا کابوسی برای دشمن باشد.

 «انتقام سخت» نمایشی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امروز ۲۰ دی در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: از اقدام بهنگام مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان در ارتباط با تصویب طرح سه فوریتی نسبت به تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته و همچنین از دولت به دلیل گام پنجم و نهایی؛ کاهش تعهدات هسته ای تا رفع همه محدودیت ها قدردانی می کنیم.

موسوی فرد ریشه بدبختی انسان انتخاب دنیا به عنوان هدف خواند و با اشاره به اینکه  انسان الهی، دنیا را ابزار و وسیله می داند و برای او آخرت هدف است، تاکید کرد: مطابق روایات ما دلبستگی به دنیا، اندوه همیشگی، آرزوهای طولانی و امیدهای تحقق نیافته را در پی دارد.
وی در خطبه دوم‌ از اقدام شجاعانه فرزندان انقلابی ایران اسلامی تقدیر کرده و اظهار کرد: یاد و خاطره شهید دانشمند و پارسا، پدر موشکی ایران؛ شهید تهرانی مقدم را گرامی می‌داریم. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ترور شهید سپهبد سلیمانی را عمل مذبوحانه دشمن در مقابل شکست هایی که در میدان نبرد از سربازان اسلام به ویژه در ماه های اخیر خورده بودند دانست و تصریح کرد: اقدام احمقانه آمریکا پاتکی به تک های متعدد و سنگین ایران اسلامی و جبهه مقاومت بود، منتها آن تک ها مردانه و در میدان نبرد بود. اما آن کشوری که خود را دشمن تروریسم می داند، شبانه چنین عملی را مرتکب می شود در رأس تروریست های عالم است.
وی افزود: انتقام تنها از ترامپ نخواهد بود، بلکه انتقام از تخلفات آمریکا در نقض قوانین بشری و انتقام برای بازدارندگی و پشیمان سازی در تکرار اعمال خبیثانه ای است که ممکن است آمریکا به آن دست بزند.
امام جمعه اهواز سپس به انتقام سخت که توسط رهبر انقلاب مطرح شد، پرداخت و تصریح کرد: انتقام سخت و راهبردی نباید نمایشی باشد، زمان و مکان و کیفیت و کمیت آن نامعلوم است تا کابوسی برای دشمن باشد. انتقام نباید فقط به چند مهره باارزش دشمن و چند پایگاه او محدود شود. کدام پایگاه دشمن می تواند هم سنگ سردار سلیمانی باشد؟
موسوی فرد با تاکید بر اینکه انتقام نباید تنها از سوی نیروهای مسلح باشد، ادامه داد: مجلس و دولت هم باید به کمک نیروهای مسلح بیایند. تا در نهایت نتیجه انتقام  خروج آمریکا از غرب آسیا و افول و زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی از کره خاکی باشد.
موسوی فرد یادآور شد: امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، پذیرفته نیست که مسئولی سوار ماشین چند میلیاردی بشود یا کاخ های چندمیلیاردی در خوزستان ساخته شود در حالی که برخی از مردم دستشان تهی است. در همین خوزستان برخی کارگران چندین ماه حقوق نگرفته اند. کافی است این ماشین ها و کاخ های ۲۰۰ میلیاردی را بفروشید. مشکلات مردم را حل کنید، این مردم جای نوکری و تکریم دارند.
نماینده ولی فقیه همچنین از دیدار ۴ هزار نفری مردم خوزستان با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: نحوه ثبت نام برای این دیدار متعاقبا اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.