خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رشتخوار گفت: بر اثر برخورد سه خودروری سواری با یکدیگر ۶ نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

۶ کشته و ۷ مجروح در حادثه برخورد سه خودروی سواری

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی حسینزاده اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ رشتخوار به خواف به وقوع پیوست. بلافاصله بعد از اعلام، نیروهای پایگاه شهری و پایگاه جادهای شهید رسولی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی که حوالی روستای زرقری رشتخوار رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه خودروی سواری روآ و پراید به شدت برخورد کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رشتخوار بیان کرد: در مجموع تعداد فوت شدگان در محل حادثه و بیمارستان ۶ نفر بودند و مصدومان که به بیمارستان شهرستان خواف نیز اعزام شدند به هفت نفر رسید، براساس آنچه از سوی پلیسراه در محل حادثه اعلام شده مقصر حادثه پژو پارس بوده ولی علت اصلی حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی بیشتر است.

وی عنوان کرد: در این حادثه که بعد از ظهر روز گذشته اتفاق افتاد؛ یک خانواده کشته شدند که به بیمارستان حضرت زهرا(س) در رشتخوار انتقال یافتند، در مجموع عملیات رهاسازی و آزادسازی مصدومان و کشته شدگان این حادثه بیش از دو ساعت به طول انجامید.

حسین‌زاده گفت: پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و راهداری به محل مورد نظر اعزام شدند و علاوه‌بر بازگشایی مسیر، اجساد جان باختگان را به سردخانه و مصدومان حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی ادامه داد: مسیر رشتخوار به خواف دو طرفه است و براساس اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جادهای روزانه بالغ بر۷ تا ۸ هزار خودروی سبک و همچنین خودروهای سنگین به دلیل وجود معادن سنگ آهن از این محور تردد دارند و این موجب شده شاهد حوادث بسیاری در این محور باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رشتخوار اظهار کرد: اگرچه در محور رشتخوار به تربت‌حیدریه پایگاه جادهای داریم ولی در محور رشتخوار به سمت خواف، نبود پایگاه جادهای هلال‌احمر و یا اورژانس موجب شده خدمات‌رسانی با کمی تاخیر انجام شود.

وی بیان کرد: این حادثه در موقعیتی اتفاق افتاده که پایگاه جادهای نداشتیم و پایگاه جادهای شهید رسولی برای کمک جهت رسیدن به محل حادثه ۵۰ کیلومتر مسیر را پیموده است.

حسینزاده تاکید کرد: با توجه به شروع فصل بارندگی از رانندگان درخواست داریم ضمن رعایت سرعت مطمئنه به علائم جادهای توجه جدی داشته باشند، همچنین دوبانده شدن محور رشتخوار به خواف به علت تردد زیاد خودروها از ضروریات است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.