مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت روز جمعه با حضور گسترده مهاجران افغانستانی رزمندگان فاطمیون و خانواده ‌های شهدا و مقامات جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در حسینیه هراتی‌ها واقع در خیابان بهار مشهد برگزار شد.

افغانستانیهای مقیم مشهد یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند

به گزارش قدس آنلاین، سرکنسول ایران در هرات در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود شخصیت های مهم و کلیدی مانند سردار سلیمانی را نشانه می‌روند همچنان که شخصیت‌های مهمی در افغانستان توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسیدند.

محمود افخمی‌نژاد افزود: شهید مزاری، شهید ربانی و شهید کاظمی در افغانستان از شخصیت‌های مهمی بوده‌اند که توسط آمریکایی‌ها مورد حمله قرار گرفتند و در روزهای اخیر هم شاهد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آنان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در راه اسلام و جهاد در راه خدا و مبارزه با دشمن سپری کرد و راه او و ایستادگی و مقاومت ادامه خواهد داشت.

در این مراسم حفیظ‌الله سلطانی از شخصیت های اهل سنت  و همچنین حجت‌الاسلام وحیدی از بزرگان حوزه و دانشگاه در خصوص رشادت‌های سردار سلیمانی سخنرانی کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.