نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی روزهای پنج شنبه در مشهد نیاز به کار کارشناسی زیاد دارد و صرفا با پیشنهاد یک اداره قابل اجرا نمی باشد.

تعطیلی پنجشنبه ها در مشهد نیاز به کار کارشناسی دارد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تعطیلی روزهای پنج شنبه در مشهد نیاز به کار کارشناسی زیاد دارد و صرفا با پیشنهاد یک اداره قابل اجرا نمی باشد.

وی بابیان اینکه استاندار خراسان رضوی و شورای برنامه ریزی استان  باید در باره این موضوع تصمیم گیری کنند، افزود: از طرفی تعطیلی روزهای پنج شنبه در شهر های مختلف کشور اجرا شده است که در برخی از شهر ها نتایج مثبتی را در برداشته است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موضوع چند سال قبل نیز برای مشهد مطرح شد، تصریح کرد: در مقابل در برخی از شهر ها اجرای این طرح نیز با شکست مواجه شده است و انتظاری که از اجرای این طرح داشتند براورده نشده و دوباره وضعیت به روال قبل برگشته است،  از این رو باید اجرای این طرح در شهرهای دیگر مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و با یک کارشناسی شده نسبت به اجرای ان تصمیمی گیری شود .

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مواردی نظیر مراکز آموزشی مجاز به تعطیلی در روز های پنج شنبه هستند،ادامه داد: از طرفی تعطیلی پنج شنبه ها ممکن است برای برخی از کارمندان که تصمیم به اجرای کارهای اداری خود در این روز دارند محدودیت هایی را ایجاد کند .

وی افزود: حتی  در حال حاضر در مورد وضعیت تعطیلی پنج شنبه ها در پایتخت نیز برخی معتقد هستند که ادارات در روز پنج شنبه باید به فعالیت خود ادامه بدهند و تعطیلی آنها لغو شود زیرا برخی از افراد تنها فرصتی که برای انجام کارهای اداری دارند روز های پنج شنبه است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.