رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: امامزاده سید طاهر حسینی بردسکن که در مسیر جاده ترانزیتی بردسکن به سبزوار واقع شده است، با نقشه جدید و زائرسرا ساخته می‌شود.

امامزاده سید طاهر بردسکن با نقشه جدید و زائرسرا ساخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن اظهار کرد: امامزاده سید طاهر حسینی در مسیر جاده پر تردد بردسکن به سبزوار و نیز استان سمنان و مرکز کشور واقع شده است و خادمان این امامزاده روزانه پذیرای تعداد زیادی مسافر و زائر هستند که به‌زودی با نقشه و تیپی جدید ساخته می شود.

حجت الاسلام سعید غیرتمند با بیان اینکه از سمت میدان امام علی(ع)، بلوار امامزاده طاهر با همکاری شهرداری ایجاد شده است، گفت: تمام این مسیر به شکلی زیبا با المان‌های برگزیده از سخنان ائمه اطهار مزین شده است و به‌زودی فضای سبز این مسیر زیبایی خاصی را به بلوار خواهد داد.

وی افزود: تمام سعی و تلاش این اداره و دیگر دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان توجه به برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در محل سالن اجتماعات این امامزاده است، بنابراین برنامه اداره اوقاف و امور خیریه توسعه و گسترش فضای فرهنگی و سالن‌های مورد نیاز در محل طرح ساختمان امامزاده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: در حال حاضر زائران زیادی از شهرهای اطراف و سطح شهرستان بردسکن به این امامزاده مشرف می‌شوند که ساخت زائرسرا در نقشه جدید امامزاده دیده شده است.

حجت الاسلام غیرتمند با تاکید بر کمک خیرین برای تسریع در ساخت بنای جدید امامزاده و توسعه این مکان، گفت: در حال حاضر برنامه‌های فرهنگی و نیز مراسمات مختلف در این مکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت فضای داخلی، ضریح و ساخت سالن اجتماعات امامزاده هزینه شده است، اظهار کرد: اجرای طرح توسعه بنای امامزاده سیدطاهر اعتبارات بیشتری را می‌طلبد که نیاز است تا مدیران شهرستان، دستگاه‌های خدماتی و خیران در اختصاص اعتبار مورد نیاز کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.