شبکه خبری المیادین گزارش داد که یک منبع امنیتی در گفتگو با این شبکه هدف از خبرها در خصوص حمله هوایی در مرزهای عراق و سوریه را جنگ روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت برشمرده است.

المیادین: حمله‌ای طی ۲ روز گذشته در مرز عراق و سوریه رخ نداده است

یک منبع امنیتی در واکنش به اخبار منتشره در خصوص حمله هوایی به کامیون های حمل سلاح در مرزهای عراق و سوریه اظهار داشت که طی دو روز گذشته هیچ حمله هوایی یا بمبارانی به اهداف ادعاشده در مرزهای دو کشور صورت نگرفته و منابع دو کشور نیز این امر را تایید کرده اند.

این منبع در گفتگو با شبکه خبری المیادین، اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند به منظور تحقق اهداف خود، با انتشار اخبار دروغ پیرامون هدف قرار دادن کامیون های حامل تجهیزات نظامی در مرزهای عراق و سوریه دست به ایجاد تنش بزنند.

به گفته این منبع امنیتی، هدف از این اقدام این است که چنین القا کنند که سیلی سپاه پاسداران و حمله موشکی به پایگاه های آمریکایی در عراق مانع از حمله آنها به اهداف در سوریه نخواهد شد.

وی همچنین افزود که آنها می خواهند در چارچوب جنگ روانی به محور مقاومت چنین القا کنند که همچنان در صحنه هستند و به مقابله با این محور بر اساس معادلات سابق ادامه خواهند داد.

این منبع امنیتی ادامه داد: بنابراین تاکید می کنیم که اخبار رسانه های دشمن و متحدان آنها در محور شرارت در جهان، چیزی را در اهداف محور مقاومت تغییر نخواهد داد و معادلات جدید به خوبی روشن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.