خراسان شمالی- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، از راه اندازی ۳۶ سایت جدید تلفن همراه در نقاط مرزی استان خبر داد.

۳۶ سایت جدید تلفن همراه در نقاط مرزی خراسان شمالی راه‌اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سید علی مرتضوی در جلسه ای با حضور استاندار از روند اجرای پروژه های ارتباطی وزارت در سطح استان خبر داد و گفت: تلاش ها و اقدامات زیادی در راستای کاهش شکاف دیجیتال و توسعه زیرساخت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام شده و با رایزنی ها و پیگیریهای استاندار و نمایندگان شهرستانها با مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبات خوبی برای استان در نظر گرفته شد که این مصوبات در سال های اخیر در استان کم سابقه بود.

مرتضوی گفت: از جمله این مصوبات ایجاد ۵۰سایت جدید روستایی که از این تعداد ۳۶ سایت در نقاط مرزی است ، ارتقا تکنولوژی ۸ ایستگاه نسل دوم به نسل سوم و چهارم و بالغ بر ۲۲۵ کیلومتر فیبر نوری در نقاط روستایی و کم برخوردار استان بعنوان اتوبان ارتباطی روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق مرزی شهرستانهای شیروان، بجنورد و رازوجرگلان،۲ مسیر فیبر نوری طراحی شده است که یک مسیر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال اجرا و مسیر دوم هم در دست طراحی و ابلاغ به پیمانکار طرح است.

مرتضوی ضمن ارائه گزارش از پیشرفت فیزیکی اجرای سایتها در نقاط مرزی،  به برگزاری جلسات منظم کنترل پروژه اجرای سایت های طرح USOدر داخل استان و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان استانی جهت رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه مذکور اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.