دبیر ستاد انتخابات کشور گفت:داوطلبانی که صلاحیتشان در هیئت‌های نظارت تأیید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه به شورای نگهبان شکایت کنند.

داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند به شورای نگهبان شکایت کنند

قدس آنلاین: سیداسماعیل موسوی در جمع مربیان آموزش انتخابات استان‌های شمالی در مازندران، گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی موجب برکت برای اسلام و مسلمین بوده است که یکی از این برکات، همدلی و وحدت برای مقاومت در برابر بدخواهان و دشمنان و نیز موجب انسجام ملی است.

موسوی ضمن اشاره به آمادگی وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات، هدف از نشست منطقه‌ای مازندران را تربیت مربیان آموزش برای انتقال تجربه و دانش به عوامل و مجریان انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام کرد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان، اظهار کرد: شنبه مورخ ۲۱ دیماه آخرین روز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های نظارت استان هاست و پس از اعلام نتیجه بررسی‌ها از سوی آن هیأت‌ها، فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه، مراتب تأیید یا ردصلاحیت را به داوطلبان اعلام خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات افزود: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیتشان در هیأت‌های نظارت تأیید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه به شورای نگهبان شکایت کنند.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.