خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک گروگانگیر در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان خبر داد.

دستگیری گروگان گیر در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاینف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۱ شانزدهم آذرماه سال ۹۸ برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با سرعت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: به محض حضور ماموران در محل مورد نظر، یکی از احالی به ماموران مراجعه کرده و اظهار داشت که یک دستگاه خودروی سواری پراید نوک مدادی به رانندگی یک نفر آقا که در حال تردد از این محل بود، یک خانم و همچنین یک نوزاد حدودا ۹ ماهه را به زور سوار خودرو کرده بود به نحوی که این خانم با ناله و فریاد درخواست کمک می کرد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله و بدون فوت وقت تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند، یاد آور شد: بعد از گذشت چند دقیقه همسر آن خانم به پلیس مراجعه می کند و در اظهاراتش اعلام داشته که مدتی است با فردی اختلاف دارم و احتمال می دهم که آن فرد همسرم را گروگان گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموران در نهایت اقدام به استعلام شماره پلاک خودروی متهم و همچنین رصد دوربین های مداربسته موجود در محل کردند، تصریح کرد: با تشکیل چند تیم عملیاتی از اداره مبارزه با جرائم جنایی استان و همچنین انجام اقدامات فنی و پلیسی مسیر تردد متهم، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل مورد نظر، در یک عملیات غافلگیرانه خودروی مورد نظر توقیف و متهم نیز دستگیر شد، ادامه داد: گروگان ها نیز صحیح و سالم با تلاش کارآگاهان به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خط قرمز پلیس را امنیت و آرامش مردم بر شمرد و افزود: با افرادی که بخواهند به هر دلیل امنیت و آرامش مردم عزیز را مختل نمایند با قدرت برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.