در ماه دسامبر ، گلکسی تب S۶ ۵G سامسونگ در فهرست تبلیغاتی در وب سایت سامسونگ در کره جنوبی مشاهده شد و انتظار می رود این تبلت در سه ماهه اول امسال معرفی شود.

تصاویر و مشخصات Samsung Galaxy Tab S۶ ۵G فاش شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه دسامبر ، گلکسی تب S۶ ۵G سامسونگ در فهرست تبلیغاتی در وب سایت سامسونگ در کره جنوبی مشاهده شد و انتظار می رود این تبلت در سه ماهه اول امسال معرفی شود. اکنون ، تصویری که Galaxy Tab S۶ ۵G واقعی را به همراه تصویر دیگری نشان می دهد که مشخصات کلیدی آن را نشان داده است. به نظر می رسد این تصاویر از کره جنوبی است ، جایی که انتظار می رود این تبلت به زودی منتشر شود.

عکس های جدید نشان می دهد که Galaxy Tab S۶ ۵G همان مشخصات برادران ۴G LTE خود را که سال گذشته به طور رسمی معرفی شد ، پشتیبانی خواهد کرد و تنها تفاوت عمده مدل آینده این است که قادر به اتصال به شبکه های ۵G خواهد بود.

مشخصات  Samsung Galaxy Tab S۶ ۵G 

برگه مشخصات Galaxy Tab S۶ ۵G نشان می دهد که این تبلت در اندازه گیری ۲۴۴.۵ ۱۵ ۱۵۹.۵ x ۵.۷ میلی متری است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی sAMOLED است که وضوح تصویر WQXGA را ارائه می دهد.

پلتفرم موبایل گلکسی تب S۶ ۵G اسنپدراگون ۸۵۵ با ۶ گیگابایت رم را در خود دارد، حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است و یک حافظه کارت microSD برای ذخیره بیشتر در دستگاه موجود است.

Tab S۶ ۵G دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو است، قسمت پشتی این تبلت به یک دوربین دوگانه مجهز است که شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و فوکوس اتوماتیک و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ultrawide است، این تبلت دارای یک باتری ۷,۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است که   وعده می‌دهد ۱۵ ساعت پخش ویدیو ممکن خواهد بود، در حالی که در صفحه مشخصات آن ذکر نشده است این دستگاه می‌تواند به یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز شود زیرا نسخه ۴G LTE از آن برخوردار است و به احتمال زیاد این تبلت فقط در رنگ خاکستری در دسترس خواهد بود.

تصویر تبلت Galaxy Tab S۶ ۵G نشان می دهد که طراحی آن با نسخه ۴G LTE آن تفاوت ندارد. کاربران برای تجربه رایانه رومیزی می‌توانند یک صفحه کلید را به دستگاه وصل کنند و همچنین با پشتیبانی از قلم S Pen همراه خواهد بود.

Galaxy Tab S۶ اولین تبلتی است که از Snapdragon ۸۵۵ SoC بهره می برد. نکته ای که واقعاً در مورد آن منحصر به فرد است، این است که به عنوان اولین تبلت ۵G در جهان عرضه خواهد شد. شایعات نشان می دهند که می توان Galaxy Tab S۶ ۵G را در نسخه بالاتر با حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت نیز در دسترس قرار داد. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری آن در دسترس نیست در حالی که Galaxy Tab S۶v قبلی با قیمت ۵۹.۹۰۰ روپیه به فروش می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.