چند ساعت پس از انتشار بیانیه سپاه و پذیرفتن شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی که منجر به از دست رفتن جان بیش از ۱۷۰ انسان شد، فرمانده هوافضای سپاه در مصاحبه‌ای تلویزیونی بدون حضور خبرنگاران حاضر شد تا به پرسش‌های اساسی در این خصوص پاسخ دهد؛ نشستی که به‌رغم اهمیت آن و حاضر نبودن خبرنگاری از رسانه‌های داخلی به صورت زنده از تلویزیون پخش نشد.

چرا صحبت‌های فرمانده هوافضای سپاه زنده پخش نشد؟

قدس آنلاین: در حالی که انتظار می‌رفت جریان نشست خبری سردار حاجی‌زاده پیرو اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، به صورت زنده از شبکه خبر پخش شود، این نشست با تاخیر بیش از ۱۰ دقیقه روی آنتن رفت تا این پرسش اساسی را به میان آورد، در شرایطی که موضوع شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی و سقوط آن مهم‌ترین اتفاق خبری امروز ایران و تیتر بسیاری از رسانه‌های مهم جهان است، چرا از پوشش مستقیم این رویداد خبری که با هدف تنویر افکار عمومی برپا شده است، سر باز زده شد؟

البته در زمان برگزاری این نشست و در حالی که رسانه‌های مکتوب داخلی در حال انتشار سخنان سردار حاجی‌زاده از طریق سیمانیوز (اینترنتی) بودند، شبکه خبر با انتشار مدام زیرنویس‌هایی به مخاطب خود اعلام کرد که به محض دریافت تصاویر این مصاحبه آن را پخش خواهد کرد.

سرانجام پخش جریان این مصاحبه با تاخیر بیش از ۱۰ دقیقه و با عبارت «دقایقی قبل» از شبکه خبر آغاز شد و در لحظه انتشار این خبر همچنان هم ادامه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.