مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: نتایج بررسی صلاحیت کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس امشب اعلام می شود.

نتایج بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات مجلس امشب اعلام می شود

محمد کمال سروی ها در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت های کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس امشب اعلام می شود.

وی تصریح کرد: این نتایج ابتدا از طریق تهران به دفاتر استانی اعلام می شود که به محض اطلاع، نتایج را همین امشب در اختیار فرمانداران استان قرار می دهیم تا آنها نیز قبل از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه نتایج تایید و همچنین عدم تایید صلاحیت ها را به اطلاع کاندیدها برسانند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی افزود: افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده است از فردا ساعت ۸ صبح به مدت ۵ روز فرصت دارند دفاعیه و یا شکایت خود را ارائه  دهند. از این رو این افراد از تاریخ ۲۲تا۲۶ دی از ساعت ۸تا۱۶ به مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در تهران و یا دبیرخانه هیات نظارت استان در استانداری خراسان رضوی مراجعه کرده و ضمن دریافت فرم، شکایات خود را با استدلال تنظیم کرده و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند.

سروی ها در مورد خبری مبنی بر عدم تایید صلاحیت ۸ نماینده فعلی استان خراسان رضوی نیز بیان کرد: در این باره  به طور رسمی موضوعی به دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان اعلام نشده است و این اخبار  بیشتر جنبه غیررسمی و صحبت هایی است که در شبکه های اجتماعی مطرح می شوداز این رو   تا زمانی که امشب به طور رسمی نتایج به دفتر استان اعلام نشود نمی توان این اطلاعات را تایید یا رد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.