رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از همه رانندگان تقاضا می‌شود که مسیر و لاین تردد خودروهای کمکی را باز بگذارند تا هر چه سریع‌تر اقدامات کمک‌رسانی توسط نیروها انجام شود.

جاده‌ها لغزنده است/ لاین تردد خودروهای کمکی را باز بگذارید

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی با توجه به بارش برف و برودت هوا، اظهار کرد: جاده‌های استان باتوجه به بارش باران و برف از شب گذشته لغزنده است و این شرایط همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی به خصوص نیمه جنوبی بسیار زیاد گزارش شده است، افزود: این بارش‌ها طبق گزارشات هواشناسی از بعدازظهر امروز تشدید خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای پلیس‌راه، هلال‌احمر و راهداری در آماده‌باش کامل هستند، تصریح کرد: کلیه نیروها در طرح امداد زمستانه قرار دارند، لذا با توجه به شرایط در آماده‌باش فوق‌العاده به سر می‌برند و آماده کمک‌رسانی و ارائه خدمات به مردم هستند.

سرهنگ امیدوار ابراز کرد: شب گذشته از حدود ساعت دو بامداد به علت بارش برف، جاده مواصلاتی تربت‌حیدریه به مشهد مسدود شده بود و حدود هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک با کمک نیروهای راهداری و هلال‌احمر رهاسازی شدند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون این مسیر مواصلاتی باز است، اظهار کرد: شب گذشته به حدود سه هزار نفر خدمات اسکان گرفتند لذا با کمک نیروهای راهداری راه باز شد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر تربت‌حیدریه شریان اصلی تردد به مشهد است، گفت: از همه رانندگان تقاضا داریم که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز به سفر تجهیزات سفرهای زمستانه همانند زنجیر چرخ، لباس و سوخت کافی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ امیدوار با تأکید بر اینکه از همه رانندگان شدیداً تقاضا داریم تا مسیر و لاین حرکتی خودروهای امدادی را باز بگذارند، افزود: شب گذشته رانندگان همه پهنه راه را گرفته و اجازه تردد خودروهای کمکی را نداد لذا کمک‌رسانی به‌آسانی امکان‌پذیر نبود و هم‌وطنان ساعت‌ها برای بازگشایی راه منتظر بودند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: لذا از همه رانندگان تقاضا می‌شود که مسیر و لاین تردد خودروهای کمکی را باز بگذارند تا هر چه سریع‌تر اقدامات کمک‌رسانی توسط نیروها انجام شود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.