مدارس چند شهرستان و منطقه دیگر در خراسان رضوی نیز به علت بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی معابر در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل اعلام شد.

مدارس چند شهرستان دیگر خراسان رضوی نیز تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف و برودت هوا تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، کوهسرخ، باخرز، صالح آباد، زاوه، فریمان و رشتخوار همچنین مناطق کدکن، جلگه رخ، سرولایت و رضویه و احمد آباد مشهد در این استان فردا (یکشنبه ۲۲ دی ماه) تعطیل است.

قاسمعلی خدابنده افزود: همچنین تمام مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در شهرستان قوچان صبح فردا تعطیل خواهد بود و مدارس متوسطه در شهرستان کلات فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های کلات، گلبهار، چناران، خواف، نیشابور، فیروزه، گناباد و مناطق ششتمد و زبرخان نیز نوبت صبح یکشنبه تعطیل است.  همچنین کلیه مدارس در تمام مقاطع ( ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ) در شهرستان های گناباد و بجستان  نیز تعطیل خواهند بودو  مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان خواف فعالیت خود را با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

خدابنده گفت: تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی تمام مقاطع نیز در شهرستان‌ها و مناطق یاد شده فردا تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: امتحان نهایی پایه دوازدهم در شهرستان‌ها و مناطقی که مدارس دوره دوم متوسطه آنها تعطیل اعلام شده است طبق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.