گروه‌های مختلف فلسطینی طی مراسمی یاد شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند و بر نقش پررنگ وی در تقویت فرهنگ مقاومت تأکید کردند.

مراسم یادبود سپهبد شهید سلیمانی در غزه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، با حضور سران مختلف فلسطینی از جمله اعضای ارشد جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و پنجمین همایش روزهای مقاومت در  نوار غزه برگزار شد.

بر اساس گزارش وبگاه «الأمد»، مسؤولان و سیاستمداران اعلام کردند، خون شهید سلیمانی فرهنگ مقاومت در اذهان عربی و اسلامی را تقویت کرد و بر لزوم مبارزه برای نابودی اشغالگری آمریکایی و اسرائیلی در منطقه تأکید کرد.

«خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی در این مراسم گفت: ترور شهید قاسم سلیمانی دردی برای محور مقاومت وتمام آزادگان جهان بود اما مقاومت به راه و روش سلیمانی ادامه می‌دهد.

البطش ادامه داد، این جنایت به انگیزه‌ای مضاعف برای آزادسازی فلسطین و پایان دادن به حضور آمریکا در منطقه تبدیل خواهد شد.
«هانی الثوابته» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فسلطین هم اعلام کرد: مقاومت امروز به برکت فرمانده سلیمانی و محور مقاومت قدرتمندتر، دلیرتر و پیشرفته‌تر شده و قادر به ادامه مسیر آزادسازی فلسطین و به خاک مالیدن بینی دشمن صهیونیستی است.

وی افزود، علیرغم خسارتی که شهادت سردار سلیمانی و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق به جا گذاشت اما با این حال فقدان آنها منجر به نقطه عطف مهمی در منطقه شد تا محور مقاومت زمام امور را به دست گیرد و جنگ فرسایشی طولانی مدت و نامحدود علیه تمام احتمالات در مقابل دشمن آمریکایی و صهیونیستی آغاز کند.

القوابته ادامه داد، جنایت ترور سردار سلیمانی میزان بن‌بستی را که دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها با آن روبرو بودند، آشکار و بر این حقیقت تأکید کرد که گزینه مقاومت بهترین روش برای طرد دشمن آمریکایی-صهیونیستی است.

سردار سلیمانی و همرزمانش در بامداد سیزدهم دی ماه در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

نوار غزه در همان روزهای ابتدایی این جنایت آمریکا هم شاهد برگزاری مراسم عزاداری برای سردار سلیمانی و همرزمانش بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.