با نخستین بارش برف در زمستان سال جاری و برای تسهیل تردد زائران ۳۰ هزار مترمربع کفپوش در صحن‌ها و بست‌های حرم مطهر رضوی پهن شد.

صحن‌های حرم مطهر رضوی برای تسهیل تردد زائران مفروش شد

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به پیش‌بینی بارندگی از چند روز گذشته با آمادگی کامل تمام نیروها تمامی صحن‌ها، بست‌ها و دوربرگردان‌های حرم مطهر رضوی با ۳۰ هزار مترمربع کفپوش مفروش شده تا مسیرهای تردد ایمنی را برای زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فراهم آورند.

محمدرضا سبزعلی افزود: هم اکنون تمامی نیروها با حضور در حرم مطهر سطوح پوشیده از برف را با ماشین‌های برف روبی جمع‌آوری و با نمک پاشی و تنظیف، مسیرهای تردد را برای زائران ایمن نگه می‌دارند.

بر اساس گزارش آستان‌نیوز، وی بیان کرد: با شروع فصل سرما اداره خدمات عمومی با کمک سایر بخش‌های اماکن متبرکه آمادگی‌های لازم را برای مواجه با بارش برف و باران دارد و همه روزه اطلاعات هواشناسی را از ایستگاه‌های مربوطه دریافت و به سایر بخش‌ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می‌کند.

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارندگی شدیدتر برف در زمستان، افزود: با توجه به این شرایط از زائران گرامی تقاضا داریم تا در این روزهای برفی سعی کنند مسیرهای تردد خود را در صحن‌ها و بست‌ها از روی کفپوش ها انتخاب نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.