رئیس پلیس پایتخت از عدم توجه شهرسازان به پیوست‌های امنیتی و انتظامی گلایه کرد و گفت: هر چه فریاد می‌زنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد.

 هر چه فریاد می‌زنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد

قدس آنلاین: سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گلایه از عدم توجه مجموعه شهرداری و شورا و همچنین شهر سازان به پیوست‌های امنیتی و انتظامی اظهار کرد: افرادی که در امر شهرسازی در حال فعالیت هستند حتماً باید بحث‌های امنیتی جامعه و همچنین مباحث انضباط و نظم عمومی را هم در کنار گسترش شهرها، محله‌ها و مناطق مدنظر داشته باشند.

وی گفت: متأسفانه این موضوع در شهرسازی‌های جدید لحاظ نمی‌شود و می‌بینید که در یک منطقه ۱۰ هزار خانه درست می‌شود، بدون کلانتری.

سردار رحیمی تصریح کرد: تنها چیزی که در امر ساخت و سازها و گسترش شهرها به آن اهمیت داده نمی‌شود، ایجاد کلانتری یا همان پیوست‌های امنیتی و انتظامی است که به آن اشاره کردم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این موضوع (ایجاد کلانتری در شهر یا محله‌های جدید) باید در قانون آورده شود که شهر سازان ملزم به اجرای آن باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا پایان سال در مجموعه تهران بزرگ، کلانتری به کلانتری‌های موجود پایتخت اضافه می‌شود، گفت: برخلاف کمک‌های خیرین امنیت ساز باید بگویم که متأسفانه تا پایان سال هیچ کلانتری به کلانتری‌های پایتخت اضافه نمی‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: دو سال و نیم است که من به عنوان رئیس پلیس پایتخت بر این موضوع تأکید دارم و از مسئولان این امر گلایه می‌کنم اما گویی هر چه فریاد می‌زنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.