یزد - مدیر عامل هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به کاهش دما و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، نیروهای امدادی با آمادگی کامل در راه های استان مستقر هستند.

هلال احمر استان یزد  به حالت آماده باش در آمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل  ز روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی زاده یزدی با بیان این خبر اظهادراشت: از صبح یک شنبه با اعلام شرایط نامساعد جوی ۱۳ پایگاه ثابت و موقت، تیم واکنش سریع، یک تیم امداد ونجات کوهستان و یک تیم آنست  و شعب هلال احمر در استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

وی افزود : تعداد ۱۹ دستگاه خودروی آمبولانس و خودرو نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه های امداد و نجات استان مستقر است و با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

حرازی زاده تصریح کرد: رانندگان در این مدت از سفرهای غیرضروری خودداری و با توجه به کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ضمن همراه داشتن وسیله ایمنی و تجهیزات زمستانی از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی بخصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

این مسئول گفت : هموطنان  در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.