یک کارشناس امنیتی عراق درباره تلاش‌های آمریکا در جهت تجهیز و آماده‌سازی گروهی از تروریست‌های داعش برای حمله به استان‌های بغداد، کربلا و نجف هشدار داد.

آمریکا به دنبال تجهیز داعش برای حمله به بغداد، کربلا و نجف

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری المعلومه، حافظ البشارة، کارشناس مسائل امنیتی عراق در خصوص فعالیت‌های آمریکا برای تجهیز و آماده‌سازی تروریست‌های داعش و تحریک آنان برای حمله به استان‌های بغداد، کربلا و نجف و همچنین تلاش برای فراری دادن زندانیان داعشی هشدار داد.

وی گفت: آمریکا پس از اینکه در چندین برنامه‌ای که قصد پیاده کردن آن‌ها را در منطقه داشت از جمله تظاهرات و مسائل سیاسی شکست خورد و همچنین نتوانست طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را متوقف کند، به راه‌های دیگری برای بر هم زدن امنیت کشور متوسل شده است.

کارشناس عراق درباره طرح‌های جدید آمریکا گفت: از جمله برنامه‌های آمریکا آماده‌سازی و تجهیز تروریست‌های داعشی پس از جمع کردن عناصر باقی مانده آن‌ها از سوریه و عراق است. برنامه‌های آمریکا شامل حمله گسترده تروریست‌ها به استان‌های بغداد، کربلا و نجف و همزمان با آن فراری دادن تروریست‌های زندانی است.

البشارة در پایان مدعی شد در این حمله گسترده برخی از افرادی که خواستار ماندن نیروهای تروریست آمریکایی در عراق هستند، برای پیشبرد این طرح آمریکایی با تروریست‌ها همکاری می‌کنند.

پس از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مواضع الحشد الشعبی و شهادت جمعی از نیروهای مقاومت، مردم عراق در اعتراض و محکومیت این جنایت، به سفارت آمریکا در بغداد وارد شدند و بخشی از آن را به آتش کشیدند. این اعتراضات پس از ترور ابو مهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی در حمله تروریست‌های آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد بیشتر شد تا جایی که پارلمان عراق طرح خروج نیروهای بیگانه از این کشور را تصویب کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.