ثبت نام اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان آغاز شد.

آغاز ثبت نام اکران دانشگاهی «دیدن این فیلم جرم است»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، ثبت نام اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه آغاز شد.

در حالی که همچنان وضعیت اکران فیلم بلاتکلیف است، محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم اعلام کرد: با توجه به نامه نگاری های مکرر ما با سازمان سینمایی و عدم پاسخگویی مسئولان در این باره و نظر به درخواست های مکرر محافل دانشجویی و دانشگاه های کشور برای اکران فیلم، تصمیم گرفتیم اکران های دانشگاهی «دیدن این فیلم جرم است» را آغاز کنیم.

دانشگاه های متقاضی اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» می توانند از طریق سامانه اکرانت به نشانی https://www.ekranet.ir/jorm/ نسبت به ثبت نام اکران دانشگاهی فیلم اقدام کنند. بازه زمانی احتمالی اکران های دانشگاهی ابتدای ترم جدید خواهد بود.

«دیدن این فیلم جرم است» یکی از فیلم‌های جنجالی حاضر در  سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر بود که داستان گروگانگیری در یک پایگاه بسیج را روایت می‌کند. این فیلم پس از رونمایی در جشنواره فجر، تاکنون اجازه اکران عمومی پیدا نکرده و مسئولان سازمان سینمایی مواضعی مبهم و متناقضی درباره‌ آن اتخاذ کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.