امام جمعه موقت شهرستان تایباد گفت: جامعه روحانیان پای ولایت فقیه ایستاده و در این باره تا آخرین نفس تلاش خود را خواهند کرد و از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذاری نمی کنند.

جامعه روحانیان پای  ولایت فقیه  ایستاده اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی محدثی، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) و امام جمعه موقت تایباد  اظهار کرد: اقدام بزرگی که توسط نیروهای خدوم سپاه پاسداران در راستای انتقام سخت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی انجام شد آمریکا را شکست داد و پایگاه فوق پیشرفته عین‌الاسد را به قبرستانی منفور تبدیل کرد.

وی ادامه داد: خداوند در سوره توبه فرموده که «با کفار و مشرکین مقابله کنید و از دشمن نترسید، زیرا خدا با شماست»، وعده‌های الهی تخلف ناپذیرند و اگر توکل به خدا باشد و ایمان و عقیده به وعده‌های الهی داشته باشیم فرج و پیروزی در انتظار ما است.

محدثی بیان کرد: پنج روز نگهداشتن دشمن با وعده انتقام سخت، دشمن را خسته و ناتوان کرده بود و اقدام به موقع و غافلگیرانه سپاه به فرمان مقام معظم رهبری، سیلی محکمی بر یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا زد.

وی با بیان اینکه آمریکا و پنتاگون مات و مبهوت از این اقدام بودند، تصریح کرد: ملت ایران در هر عرصه‌ای باید به این باور برسد که «ما می‌توانیم» و مسئولان باید بدانند آن‌ها هم در عرصه اقتصادی قادر خواهند بود با یک حرکت جهادی مانند قدرت دفاعی کشورمان را در این حوزه نیز ممتاز کنند.

امام جمعه موقت تایباد مطرح کرد: فرمان «انتقام سخت» که از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صادر شد، دیگر تردیدی در دل هیچ کس باقی نماند و ثابت کرد که انتقام خون همه شهدا به‌ویژه سردار محبوب ایران با هدایت رهبری و تلاش نیروهای امنیتی و مسلح در کشور به‌زودی گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: روحانیان همچون همیشه در عرصه فرهنگی و جهادی، مبارزه با تروریست و استکبار را سرلوحه کار خود قرار داده و هیچ‌گونه درنگ و تعللی در این امر نخواهد کرد، همچنان که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی همگام با اقشار مختلف مردم در مقابل دشمن ایستادند.

محدثی ضمن تشکر از نیروهای جان برکف مسلح در کشور عنوان کرد: جامعه روحانیان به امر ولایت فقیه تا آخرین نفس برای انتقام خون سردار شهید و دلاور ایران تلاش خود را خواهد کرد و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

منبع: ایکنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.