مسابقه فرهنگی «مدافع ولایت» ویژه شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی اداره تولیدات فرهنگی و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «مدافع ولایت» در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه در راستای بازخوانی زندگانی حضرت صدیقه کبری(ص) و نهادینه کردن سیره فاطمی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده است.
منبع سوالات منتخب مسابقه «مدافع ولایت» ویژه شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) دو کتاب اسوه حسنه و محبوبه عرش معرفی شده است که در این کتاب‌ها مطالبی پیرامون زندگانی حضرت زهرا(س) بیان شده است  و افراد بالای ۱۲سال می‌توانند با تهیه منابع مذکور از سایت آستان قدس رضوی یکی از شرکت کنندگان  این مسابقه فرهنگی باشند.
راهکارهای ارسال پاسخنامه تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر، ارسال به سامانه پیامکی، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:razavi.aqr.ir و یا ارسال از طریق پست است.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به بخش مسابقات اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز متبرک این آستان قدسی بهره مند شوند.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی ۲۶ بهمن ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر است و قرعه کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ انجام خواهد شد.
یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محصولات فرهنگی شامل انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام هشتم (ع) انجام می‌شود.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.